Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ilse
Hoi,

Twee van mijn puppen hebben elk een melkhoektand dat iet wat scheef staat, het drukt zeg maar naar binnen. Nu heb ik gehoort dat als je er ieder dag een beetje op drukt, dat het weg gaat. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Of gaat het misschien van zelf weg als de hond gaat wisselen? Dat laaste hoop ik natuurlijk, maar wie kan mij helpen ???

Alvast bedankt
Door Lupa
hier ben ik weer ;D
tika had toen ze pup was ook een rare gebit, de hoektanden stonden wijzende naar voor en tegelijk naar de zijkant.
ben daarmee naar de tandarts geweest(voor honden) en inderdaad moest ik iedere dag met een soort elastiek op de goeie plek trekken, dat heb ik dus nooit gedaan en ze heeft een prachtig gebit, op shows is er nooit commentaar gegeven omdat er geen commentaar nodig was
Door Ilse
Dus het is bij jou met wisselen vanzelf overgegaan? Nou da's hartstikke mooi zeg :D
Daar was je zeker wel blij om.
Ik hoop maar dat het bij mijn pupjes ook gebeurt ;D
Door Lupa
ik was inderdaad erg bang dat ze een misvormde gebid had maar dat is vanzelf goed gekomen :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door