Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
Wat vreselijk, heel veel sterkte met je verlies! :'(

Wat betreft het inslapen, ik heb ook eens meegemaakt dat mijn liefje lichamelijk op was maar geestelijk niet toe wilde geven. Ook toen heeft de dierenarts bij moeten spuiten, maar hij heeft zeker niet zo lang gewacht om dat te doen :'(
Voor zover ik begrepen heb, kan je vrij snel zien of het wel of niet 'goed' gaat.....

Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van je lieveling! :bigarmhug:
Door De Geijsjes
:'( wat is dat snel gegaan  :'( wel fijn dat je hem meer leed hebt kunnen besparen.

v.w.b. euthanasie: ik heb dat ook meegemaakt bij mijn vorige labrador, zijn lichaam
was op maar de geest niet en er is van beide injecties bij moeten spuiten  :( Heel
erg naar in zo'n situatie  :'( het duurde bij mij zeker geen 45 minuten, maar het leken
er wel 45  :-\ :(

Sterkte met dit grote verlies!
Door Timmy
Heel veel sterkte. Wat vervelend dat het die laatste momenten zo moeizaam ging, al zie je dat wel vaker.
Door Beppie1
Veel sterkte...

Ook mijn labrador had toendertijd 'moeite met afscheidnemen' en heeft in totaal 3 spuiten gekregen, en wilde niet gaan...... Het moest zo zijn omdat er inderdaad een trage omloop was, en de longen ook niet meer optimaal werkten. Tevens de lever die niet meer wilde(die zat vol tumoren, zo ook de longen) Maar het hart was sterk......het heeft in totaal toen zeker 30 min geduurd.
Geen onkunde, geen verkeerde beslissing, maar wel een proces waardoor je ineens twijfeld......

Niet doen, het is zo het is....Jullie hebben gehandeld uit  liefde en respect voor jullie hond....
Stekte met het een plekje geven.....  :'( :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door