Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
He gelukkig gaat alles nu goed,geef Famke maar eens een hele lekkere dikke :-*
Dat heeft ze helemaal verdient!
Neem zelf een borrel op de goede afloop! :P ;D
Door Nitus
Ik lees dit hele verhaal nu pas. Gossie Ria, wat heb jij een zorgen gehad :o, ik kan me dat helemaal voorstellen. Gelukkig is het goed afgelopen, maar je zou daar een maagzweer aan overhouden :(. Ik hoop dat het met Famke nog steeds goed gaat, geef haar maar een lekkere dikke knuffel van mij en Gitte :-* :-*.
Door ducktails
Jaaaaaaaa, het gaat heel goed!

Ik heb vanmorgen het drukverband verwijderd en ze was zo blij!!!

Het bloeden is geheel gestopt en de wond moet nu gewoon genezen.

Ik heb haar uiteraard heel rustig gehouden de afgelopen dagen en natuurlijk goed op het voer gezet.

Afgelopen nacht heb ik weer op mijn eigen bed geslapen , ben er twee keer af geweest omdat ze piepte. Het verband knelde natuurlijk en irriteerde .....Ze durft dan niet te bewegen. Ik moet haar dan een zetje geven en dan gaat ze anders liggen, de muts.....

Dus vanmorgen verband eraf en ze is weer als vanouds, blij en bevrijd van die knelband. Heb haar een bot gegeven om de aandacht van haar wond te houden en die bewaakt ze vol vuur tegenover de andere twee.

Al met al heeft ze een beste aderlating gehad....

Ben blij dat deze week voorbij is........kunnen we weer op huizenjacht.....

Bedankt voor al het meeleven!
Ria
Laatst gewijzigd door ducktails op za 02 okt 2004, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Oh pfffff, wat een gigantische opluchting zeg! Ik ben ZO blij voor jullie om dit te lezen. Ohhh, geef haar maar een dikke knuffel! Tenminste, als ze klaar is met haar botje ;D.
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door