Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Truus schreef:   En dan moeten ze achter in je auto in je nek liggen hijgen :-X
Naaah, hij gaat niet meer mee in de auto hoor. En daarnaast heb ik Godzijdank een dicht schot achter de voorstoelen :biggrin2:
Door Truus
Lizzy schreef: Naaah, hij gaat niet meer mee in de auto hoor. En daarnaast heb ik Godzijdank een dicht schot achter de voorstoelen :biggrin2:
:biggrin2: Ik merk dat het vooral heel erg is als ons ouwetje pens gegeten heeft. Alleen hij meurt dan vreselijk.
Door tieneke
Lizzy schreef: Ja goed he! Dan staat tie toch lekker te genieten?! En wil ie ook nog even mee barfen van Pinkels uitgekotste barf :biggrin2:
Gaat goed met die ouwe  :D
Door EllenL
Na het lezen over dat het weer de goede kant op gaat met Biscuit gelukkig vroeg ik me af hoe het met jullie oude man is...  :-*
Gaat het nog steeds naar omstandigheden goed?
Door Lizzy
Ach, wat lief dat je het vraagt :-*!

Ehh... Als ik heel eerlijk ben....? Nee, ik vind het niet goed gaan met Brutus. Hij heeft het bij tijd en wijlen heel benauwd, hij hoest af en toe flink, hij heeft vocht in zijn buik en hij heeft achter steeds meer moeite met staan. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij nog heeeeel lang bij ons zal zijn :'(. Hij is nog wel zeer geinteresseerd in zijn eten en hij is nog steeds redelijk actief hoor. Maar nee, echt goed gaat het niet. We bestuderen hem elke dag grondig. En praten er veel over en we houden hem scherp in de gaten. Of de balans op de weegschaal nog 'goed is'.....
Door EllenL
Moeilijk, de laatste loodjes als je weet dat 'het' steeds dichterbij komt  :-\

Veel sterkte nog de komende periode en ik hoop dat jullie toch nog een poosje van elkaar kunnen genieten!  :-* :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door