Iemand vroeg hier of je kippennekken kon drogen, hier t bewijs

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
BubbaBling schreef: Vrij plat, zou zeggen zo'n halve cm max, breedte maakt meestal niet zoveel uit denk ik, maar ik hou dat op zo'n 2 cm.Lol nee, maar ik zag me dat al in zo van die inieminiestukjes moeten snijden
Ik weet het ook niet precies, anders moet je er zelf even mee oefenen.
Niet te dik want dan kan het uuuuren duren![]()
orinake schreef: Wat betreft vlees, hoe dik snijden jullie dat?Je moet eens bij een Kringloop kijken, Tamara, voor een snijmachine.
Wijnie schreef: Je moet eens bij een Kringloop kijken, Tamara, voor een snijmachine.Ik heb al sinds gisteren lijstjes aant maken waarvoor we moeten sparen voor de hondjes :p
Ik snij het vlees als het nog deels bevroren is met de snijmachine en dan snij ik plakjes van zo'n 4 mm.
Ik vind dit ideaal.
Wijnie schreef:Zo doe ik het ook.
Ik snij het vlees als het nog deels bevroren is met de snijmachine en dan snij ik plakjes van zo'n 4 mm.
Ik vind dit ideaal.
Daphne&Jayden schreef: Ik heb gisteren een electrische snijmachine gekocht via MP. Echt superhandig!! En leuk!! Ik baal gewoon dat ik tot morgen moet wachten voordat ik hem weer kan gebruiken. Echt een superding, een hele degelijke van Graef, (volgens mij nog een van de eersten, Duitse degelijkheid dusDan kom ik voortaan gewoon bij jou mijn vleesjes snijden) voor maar 20 euro.