Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vet snij ik er allemaal af en ik snij een diepe inkeping in het midden in het verlengde erin.
Het duurt langer dan anders, denk euhhh een nacht en een lange ochtend ofzo?
Laatst gewijzigd door BubbaBling op ma 23 aug 2010, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrij plat, zou zeggen zo'n halve cm max, breedte maakt meestal niet zoveel uit denk ik, maar ik hou dat op zo'n 2 cm.
Ik weet het ook niet precies, anders moet je er zelf even mee oefenen.
Niet te dik want dan kan het uuuuren duren  ;D
Door orinake
BubbaBling schreef: Vrij plat, zou zeggen zo'n halve cm max, breedte maakt meestal niet zoveel uit denk ik, maar ik hou dat op zo'n 2 cm.
Ik weet het ook niet precies, anders moet je er zelf even mee oefenen.
Niet te dik want dan kan het uuuuren duren ;D
Lol nee, maar ik zag me dat al in zo van die inieminiestukjes moeten snijden
Door Wijnie
orinake schreef: Wat betreft vlees, hoe dik snijden jullie dat?
Je moet eens bij een Kringloop kijken, Tamara, voor een snijmachine.
Ik snij het vlees als het nog deels bevroren is met de snijmachine en dan snij ik plakjes van zo'n 4 mm.
Ik vind dit ideaal.
Door orinake
Wijnie schreef: Je moet eens bij een Kringloop kijken, Tamara, voor een snijmachine.
Ik snij het vlees als het nog deels bevroren is met de snijmachine en dan snij ik plakjes van zo'n 4 mm.
Ik vind dit ideaal.
Ik heb al sinds gisteren lijstjes aant maken waarvoor we moeten sparen voor de hondjes :p
Droogoven
Vleesmolen
Snijmachine
Nieuwe messenset
En ja dan de gewone dingen he nieuwe benchen en dergelijke :p
Maar de spaarpot is eventjes helemaal leeg nu (door al de vleesjes :p)
Door Ons Elftal
Wijnie schreef:
Ik vind dit ideaal.
Zo doe ik het ook.
Op Marktplaats kun je goed wezen voor een goedkope maar goede snijmachine.
Door koekje
ik moet er ook 1!
en dan ook natuurlijk een weckketel, voor de gedroogde tomaten op olie te zetten met kruiden.
heb ik alleen nog een grotere keuken en bijpassende portemonnee nodig :D

kan je ook zelf worst drogen?
meneer wateetons (kookblog) doet zelf aan worst maken. maar ik heb hier geen optimale ruimte om de worsten dan zelf te drogen. als dat wel in een droogmachine kan, schept dat mogelijkheden. porkert heb ik namelijk al, alleen nog een worstvulset erbij. darmen zou ik vast wel bij de vleesturk kunnen scoren.
Ik heb gisteren een electrische snijmachine gekocht via MP. Echt superhandig!! En leuk!! Ik baal gewoon dat ik tot morgen moet wachten voordat ik hem weer kan gebruiken. Echt een superding, een hele degelijke van Graef, (volgens mij nog een van de eersten, Duitse degelijkheid dus  :P) voor maar 20 euro.
Daphne&Jayden schreef: Ik heb gisteren een electrische snijmachine gekocht via MP. Echt superhandig!! En leuk!! Ik baal gewoon dat ik tot morgen moet wachten voordat ik hem weer kan gebruiken. Echt een superding, een hele degelijke van Graef, (volgens mij nog een van de eersten, Duitse degelijkheid dus :P) voor maar 20 euro.
Dan kom ik voortaan gewoon bij jou mijn vleesjes snijden :2funny:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door