Veel succes met Biscuit goed rustig houden en vooral blijven we duimen dat de verbetering voortzet en dat het pootje weer helemaal goed hersteld.
Biscuit is gewond.............
Moderator: Lizzy
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Biscuit is gewond.............
Jeetje, die dolle meiden ook. 
Veel succes met Biscuit goed rustig houden en vooral blijven we duimen dat de verbetering voortzet en dat het pootje weer helemaal goed hersteld.
Lizzy ik wens je sterkte met die wijven van je , stelletje lomperikken !
kun je Linga niet een weekje uit logeren laten gaan dan??? Is maar een optie hoor................... zou ik ook heel moeilijk vinden..............
beterschap voor jullie biskwietje

beterschap voor jullie biskwietje
Heb je geen mogelijkheid om bijv kennelpanelen in de kamer te zetten...zodat je Biscuit even kan scheiden van haar vriendjes... ???
Of om en om in de bench 
Yep, dat hadden wij ons ook al bedacht dus Leo heeft ze uit de spinnenraggen gehaald. Ze staan al binnen. Nu even kijken hoe we ze het handigst neer gaan zetten.Danny schreef: Heb je geen mogelijkheid om bijv kennelpanelen in de kamer te zetten...zodat je Biscuit even kan scheiden van haar vriendjes... ???
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik lees het nu pas, wat een schrik 
Fijn dat het al wat beter gaat, beterschap voor de smurf
Fijn dat het al wat beter gaat, beterschap voor de smurf
ach Leo je leven bestaat de afgelopen maanden uit het omgooien van de kamer en de tuin , denk je klaar te zijn en dat krijg je dit weer >:( , het leven is ZWAAR heel ZWAAR :biggrin2: sterkte met de panelen wou ik dus zeggen :-*Lizzy schreef: Yep, dat hadden wij ons ook al bedacht dus Leo heeft ze uit de spinnenraggen gehaald. Ze staan al binnen. Nu even kijken hoe we ze het handigst neer gaan zetten.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ach gossie je blijft wel bezig zohenneke schreef: ach Leo je leven bestaat de afgelopen maanden uit het omgooien van de kamer en de tuin , denk je klaar te zijn en dat krijg je dit weer >:( , het leven is ZWAAR heel ZWAAR :biggrin2: sterkte met de panelen wou ik dus zeggen :-*
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach jeetje, lees dit allemaal nu pas, pffff, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!!
Gelukkig lijkt het weer de goede kant op te gaan! Sterkte met die kleine smurf rustig te houden
Gelukkig lijkt het weer de goede kant op te gaan! Sterkte met die kleine smurf rustig te houden
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ach jee lees t nu pas veel sterkte voor de kleine meid
Ik lees 't nu pas.... Tjeez, kan d'r ook nog wel bij.
Heel veel sterkte!

Jeetje Lizzy wat een pech met zo een jonge hond , probeer die maar eens rustig te houden.
Bij boxers zijn we altijd bang voor de kruisbanden met zo een verhaal.
Laten we hopen op spoedig herstel.
Bij boxers zijn we altijd bang voor de kruisbanden met zo een verhaal.
Laten we hopen op spoedig herstel.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Sjees wat een pech 
Soms lijkt het wel dat de gene die het meest bewust ergens mee omgaan ( in dit geval goed laten ontwikkelen van je pup ) alsnog het meest enorme pech oplopen.
Heeel veel beterschap voor de kleine meid!
Soms lijkt het wel dat de gene die het meest bewust ergens mee omgaan ( in dit geval goed laten ontwikkelen van je pup ) alsnog het meest enorme pech oplopen.
Heeel veel beterschap voor de kleine meid!
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Arme Biscuit
! Wat ontzettend vervelend, ook voor de dames dat er nu niet gespeeld mag worden...
Veel sterkte!
Veel sterkte!