Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Chezzies
[quote="Danique"]
Dankjewel voor het meedenken, mijn vriendin heeft me op deze site gewezen en is sinds een of twee dagen over op CB en ik ben al de hele dag op deze site bezig met lezen.... poeh... wat een informatie, de vraag bij mij is vooral waarom zou dit wel helpen....heb al zoveel jaja...DROOGVOER geprobeerd.
In de toekomst willen we graag weer een Bordeauxdog het is ongelovelijk hoeveel hij/zij dan zou moeten hebben, hoe zou je die kosten kunnen drukken ???Natasja en Jade
[/quote]
Wijze vriendin :P die je op de site gewezen heeft, je bent dus al over op de CB lees ik.
Een goede zet denk ik, en tja de kosten drukken misschien kan je per heel veel kilo kopen of samen met iemand het kopen dat scheeld altijd weer.
Mijn schattige doggenmeisje vreet er ook heel wat van weg ik weet er alles van.
Anders verkoop je toch gewoon de boot?
Door Danique
Nee doggiegirl, mijn vriendin is al overgestapt sinds een paar dagen, ik nog niet.... , ik moet het nog halen .........
Ik heb Sammy vandaag de laatste tablet ab gegeven ben benieuwd of het nu weer de kop op steekt....ik vind het fijn je te spreken ;)......Groetjes Natasja....en een poot van Jade en Sammy
Laatst gewijzigd door Danique op wo 22 sep 2004, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Heeft jouw hond antibiotica gehad? Vergeet dan niet om Probiotica aan je hond te gaan geven! Capsules te koop bij de meeste reformwinkels of beetje leuke drogisten zoals "De Tuinen".
Door Lizzy
[quote="Danique"]
Probiotica.........valt yakult daar nou ook onder???
[/quote]

Ja, maar yakult bevat suiker en dat is niet goed voor de hond (en mens). Ze hebben ook light, maar dat bevat kunstmatige zoetstoffen en dat is ook niet goed voor de hond (en mens). Dus beter neem je probiotica in capsules/poeder-vorm.
Door Chezzies
[quote="Danique"]
Nee doggiegirl, mijn vriendin is al overgestapt sinds een paar dagen, ik nog niet.... , ik moet het nog halen .........
Ik heb Sammy vandaag de laatste tablet ab gegeven ben benieuwd of het nu weer de kop op steekt....ik vind het fijn je te spreken ;)......Groetjes Natasja....en een poot van Jade en Sammy
[/quote]
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je het ook al gaf. Je weet waar je het kan halen toch ;D
Ik hoop dat Sammy van haar ontsteking af is nu.
Door Chezzies
[quote="Lizzy"]
Heeft jouw hond antibiotica gehad? Vergeet dan niet om Probiotica aan je hond te gaan geven! Capsules te koop bij de meeste reformwinkels of beetje leuke drogisten zoals "De Tuinen".
[/quote]
Oke weer zon leermoment hier, wat doet probiotica.
Door Danique
Ja Doggiegirl , ik ben erachter waar ik het kan halen....via de vriendin van de vriendin, zij heeft een heeeeeeele grote vriezer vol ;D
Sammy heeft vandaag haar laatste tablet gehad van haar 2e soort ab, ik vond haar beter gaan met de Bytril en koortsverlagers erbij maar ja .....afwachten nu en haar goed in de gaten houden!!!! :-\

De probiotica ga ik zeker geven ........
Door Chezzies
[quote="Danique"]
Ja Doggiegirl , ik ben erachter waar ik het kan halen....via de vriendin van de vriendin, zij heeft een heeeeeeele grote vriezer vol ;D
Sammy heeft vandaag haar laatste tablet gehad van haar 2e soort ab, ik vond haar beter gaan met de Bytril en koortsverlagers erbij maar ja .....afwachten nu en haar goed in de gaten houden!!!! :-\

[/quote]
Inmiddels geleerd dat de probiotica de kruidenmix is...LOL
Grote vriezer vol komt me bekend voor ;D
Door Danique
Iedereen heel erg bedankt voor alle reacties!!!!
Ik laat de brokken nu staan en ga even de vriezer legen met de Rodi als Jade het op alleen de Rodi goed blijft doe dan laat ik het er voorlopig bij en voer ik ter afwisseling soms Energique no4 of CB. Gaat het niet goed dan ga ik volledig over op de CB!!!
Ik geef vanaf morgen 1 tablet Vit C en om de dag een omega3 capsule erbij en dan doe ik het volgens mij al beter dan nu.
Ik ben er na veel denken ;) ook wel achter dat ze jeuk heeft door een te droge vacht!!!

Sammy idem dito qua voer maar ik haal morgen nog even de probiotica bij de reform winkel.........
Tot nu toe heb ik nog een hele vrolijke Sammy in huis die gedroogde pensstaafjes echt heerlijk vindt .

Ik moest jullie allemaal ook nog even namens de dames bedanken dus bij deze !!!....t'is er erg op vooruitgegaan in een paar dagen!!! Poot van Jade en Sammy !!
Door Lizzy
[quote="Doggiegirl"]
[quote="Danique"]

[/quote]
Inmiddels geleerd dat de probiotica de kruidenmix is...LOL
Grote vriezer vol komt me bekend voor ;D
[/quote]

Nou, probiotica is geen kruidenmix hoor. In kruidenmix zit probiotica, maar probiotica zijn vriendelijke/goede bacterieen die ziekmakende bacterieen verdringen, de vertering verbetert, het immuunsysteem versterkt en giftige stoffen neutraliseert. Je kunt probiotica ook in capsules kopen.

Groetjes, Lizzy
Door AikoJuventino
Dan ga ik dat voor Aiko ook halen.
Mag zeker pas nadat je met AB gestopt bent denk ik he??
Er si me trouwens ook enchina force met katsklauw aangeraden.is dat net zoiets??
Door gonny
nee is niet hetzelfde... en mag samen met de ab volgens mij.
echina force is voor de weerstand.
Laatst gewijzigd door gonny op di 19 okt 2004, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
[quote="AikoJuventino"]
Dan ga ik dat voor Aiko ook halen.
Mag zeker pas nadat je met AB gestopt bent denk ik he??
Er si me trouwens ook enchina force met katsklauw aangeraden.is dat net zoiets??
[/quote]

Probiotica kun je tegelijkertijd met AB geven. Dat is zeer goed juist. Echinacea kun je ook al tijdens de AB geven en met Cat's Claw wacht je beter even tot na de antibiotica. Cat's Claw werkt ook weerstand verhogend maar ook reinigend en da's dus erg goed na een AB-kuur.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door