Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik ben niet helemaal gerust op de situatie... :-\ :-\

Er is iets gaande in Yuk's lijf, maar wat dat precies is op dit moment??
Logisch zou zijn dat ie reageert op de chemo's, maar toch... :-\

Ik vind zijn vorm weer wat vreemd, beetje verdikt onder zijn keel...k weet niet; ik zie 'iets'...
Hij slikt af en toe...hij hijgt snel en vandaag keek hij mij ook continu weer aan.
Dat zijn dingen die speelden voordat ik te horen kreeg dat hij lymfeklierkanker heeft, dus het zit me wat dwars. Maar ja, waar je je op focust, dat krijgt ruimte. Dus wat was er eerst??? Mijn zorgen of de genoemde symptomen??

Nou ja, hoe dan ook....we doen al wat we kunnen doen, dus daarmee hebben we het ook maar te doen  ::)

Misschien is ie gewoon niet helemaal lekker van de chemo's...een soort continue staat van misselijkheid ofzo. Hij eet wel goed, ontlasting is ook goed.
Heb net gembersiroop gekocht en een eetlepel door zijn eten gedaan...nu ligt ie dan toch lekker te dutten.

Ben benieuwd  ::)
Truus schreef: Hoe gaat het vandaag met Yuk? Hopelijk al iets beter ! :-*
Ow ja, sorry...hier ben ik dan weer!!  ;)
Het gaat wel weer oké met hem, alleen nog wel snel moe. En eigenlijk zou hij vandaag alweer een dosis pillen moeten hebben, maar omdat ik de 1e lichting 1 dag heb uitgesteld, stel ik deze dus automatisch ook (min.) 1 dag uit, dus, als t goed gaat, dan morgen de Leukeranpillen. En dan donderdag weer. Dan mag hij weer even bijkomen en dan staat de week erna Rutteman alweer op de planning. Pfff, drukke 3 weken 'pauze' zo....
Ik geloof niet dat we de komende keer dan klaar zijn voor de zware chemo...ik denk dat dat echt teveel van t 'goede' is voor Yuki. :-\

Maar de onrust (de misselijkheid?) is gelukkig voorbij!! Dus dat is goed!!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door