Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sella
Brutus manneke, knap weer een beetje op man. dit is zo beroerd voor je lieve bazen om aan te zien.
Ze gunnen je zoveel meer manneke.
Door Lizzy
Borke schreef: Wat een toestand zeg met die diarree!

Je zou eigenlijk tijdelijk even zo'n camping-kleed in de kamer moeten leggen voor Biscuit, dat kan je buiten met een tuinslang afspuiten en uitwassen, is zo droog en is anti slip.
Ik heb er geen, anders mocht je hem zo lenen van me.
Heb jij enig idee hoe ik daar aan kan komen? En is dat een beetje anti slip?
Door Lizzy
henneke schreef: :'( :'( :'( k*t Lizzy  :-* als ik iets kan betekenen voor je , roepen he ?
Zeker! Dank je meis :-*

Op zich heeft hij er zelf niet zo'n last van, van de diarree en al helemaal niet van dat hij in huis poept. Hij is de fase dat hij het vervelend vindt om in huis te plassen en te poepen allang voorbij. Sterker nog, dat heeft hij nooit gehad :g:  :biggrin2: (ja, we moeten er maar een beetje om blijven lachen, toch).
Door Ike
Lizzy schreef: Heb jij enig idee hoe ik daar aan kan komen? En is dat een beetje anti slip?
Dat kan je bij kampeerwinkels/ caravan verkooppunten halen, en het is zeker anti-slip  ;)
Door Lizzy
Ike schreef: Dat kan je bij kampeerwinkels/ caravan verkooppunten halen, en het is zeker anti-slip  ;)
Enig idee of de naam ook campeerkleed is? (want ik kan op de online shops niks vinden).

Ik heb wel gauw bij Leen Bakker twee buiten-kleden gehaald. Ziet er niet uit en ze zijn klein (dus ik moet er nog 2) maar ze zijn van plastic en met de tuinslang af te spuiten. Voorlopig liggen Hut en Mut er samen op te spelen (Ling en Bisq).
Door -Annemarie-
Lizzy schreef: Enig idee of de naam ook campeerkleed is? (want ik kan op de online shops niks vinden).

Ik heb wel gauw bij Leen Bakker twee buiten-kleden gehaald. Ziet er niet uit en ze zijn klein (dus ik moet er nog 2) maar ze zijn van plastic en met de tuinslang af te spuiten. Voorlopig liggen Hut en Mut er samen op te spelen (Ling en Bisq).
Ik ken het als tent tapijt. Deze bijvoorbeeld: http://www.obelink.nl/ws/assortiment_ov ... 9&arid=734
Zeker antislip, alles loopt er wel doorheen maar je kunt het goed schoonmaken, de vloer eronder dweilen en alles weer neerleggen.

Sterkte!  :-*
Door Inge en Bono
Bernie schreef: Ach Lizzy, wat een drama zeg, na zijn goede dag gisteren toch weer mis vandaag. :'(
Jij helpt ons altijd zo goed, nu zou ik zo graag jullie willen helpen, goede adviezen willen geven maar ik weet niet hoe.
Kan jullie alleen een hele dikke knuffel geven en aan jullie denken en jullie sterkte wensen met deze vreselijk moeilijke periode. :-*
X2!!
:bigarmhug: Heel veel sterkte met jullie lieve man!  :-*
Door qyan
Balen dat hij weer aan de diaree is.
Qyan is ook op en af aan de diaree en de hond van mijn moeder idem dito. Dan is het een paar dagen weg en dan is het weer opnieuw bal. Het wisselt ook op de dag zef. 's Morgens spuit het eruit en 's avonds is het weer goed. Ik gok toch op een virusje/ bacterien door het warme weer, dat soort dingen.

Misschien overbodig om te zeggen, maar op diaree dagen geven wij geen Furosemide i.v.m. de kans op uitdrogen. (weet niet of Bruts nu nog Furosemide krijgt?)
Door Ike
Lizzy schreef: Enig idee of de naam ook campeerkleed is? (want ik kan op de online shops niks vinden).

Sorry voor de late reactie, het is kleed voor in de voortent van een caravan of in een tent, ze verkopen dat op een rol, per meter, soms hebben ze coupons van bepaalde afmetingen voor een redelijke prijs, het lijkt een beetje gaasachtig, is stroef, je kan het inderdaad zo afspuiten, het is er in verschillende kleuren.  ;)

Oeps, zie dat er al meer adviezen gegeven waren!
Laatst gewijzigd door Ike op wo 04 aug 2010, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EllenL
Ik lees nu pas dat het vandaag weer minder ging (notificatie deed het ff niet), vervelend zeg! Arme Brutus  :'(

:bigarmhug: hopelijk gaat het snel toch weer iets beter met jullie oude man!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door