Brutus manneke, knap weer een beetje op man. dit is zo beroerd voor je lieve bazen om aan te zien.
Ze gunnen je zoveel meer manneke.
Moderator: Lizzy
Borke schreef: Wat een toestand zeg met die diarree!Heb jij enig idee hoe ik daar aan kan komen? En is dat een beetje anti slip?
Je zou eigenlijk tijdelijk even zo'n camping-kleed in de kamer moeten leggen voor Biscuit, dat kan je buiten met een tuinslang afspuiten en uitwassen, is zo droog en is anti slip.
Ik heb er geen, anders mocht je hem zo lenen van me.
henneke schreef:Zeker! Dank je meis![]()
![]()
k*t Lizzy :-* als ik iets kan betekenen voor je , roepen he ?
Lizzy schreef: Heb jij enig idee hoe ik daar aan kan komen? En is dat een beetje anti slip?Dat kan je bij kampeerwinkels/ caravan verkooppunten halen, en het is zeker anti-slip
Ike schreef: Dat kan je bij kampeerwinkels/ caravan verkooppunten halen, en het is zeker anti-slipEnig idee of de naam ook campeerkleed is? (want ik kan op de online shops niks vinden).![]()
Lizzy schreef: Enig idee of de naam ook campeerkleed is? (want ik kan op de online shops niks vinden).Ik ken het als tent tapijt. Deze bijvoorbeeld: http://www.obelink.nl/ws/assortiment_ov ... 9&arid=734
Ik heb wel gauw bij Leen Bakker twee buiten-kleden gehaald. Ziet er niet uit en ze zijn klein (dus ik moet er nog 2) maar ze zijn van plastic en met de tuinslang af te spuiten. Voorlopig liggen Hut en Mut er samen op te spelen (Ling en Bisq).
Bernie schreef: Ach Lizzy, wat een drama zeg, na zijn goede dag gisteren toch weer mis vandaag.X2!!
Jij helpt ons altijd zo goed, nu zou ik zo graag jullie willen helpen, goede adviezen willen geven maar ik weet niet hoe.
Kan jullie alleen een hele dikke knuffel geven en aan jullie denken en jullie sterkte wensen met deze vreselijk moeilijke periode.
Lizzy schreef: Enig idee of de naam ook campeerkleed is? (want ik kan op de online shops niks vinden).Sorry voor de late reactie, het is kleed voor in de voortent van een caravan of in een tent, ze verkopen dat op een rol, per meter, soms hebben ze coupons van bepaalde afmetingen voor een redelijke prijs, het lijkt een beetje gaasachtig, is stroef, je kan het inderdaad zo afspuiten, het is er in verschillende kleuren. ;)
Ik heb wel gauw bij Leen Bakker twee buiten-kleden gehaald. Ziet er niet uit en ze zijn klein (dus ik moet er nog 2) maar ze zijn van plastic en met de tuinslang af te spuiten. Voorlopig liggen Hut en Mut er samen op te spelen (Ling en Bisq).