Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pike
Wat waardeloos, nadat hij zich net weer zo lekker voelde.  Zou de volle bak misschien te veel van het goeie zijn geweest? Of verdraagt hij de gekookte rijst misschien niet (zo goed)? Wat een getob met je oude mannetje  :(
Door *loes*
:'( :'(Wat klote Lizzy en Leo, ik leef zo met jullie mee, en had zo gehoopt dat de goede dag van gisteren zich voort zou zetten.

Kan helaas niet anders zeggen als heel veel sterkte jullie  :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Charlie Angel
Ach Lizzy, wat een drama zeg, na zijn goede dag gisteren toch weer mis vandaag. :'(
Jij helpt ons altijd zo goed, nu zou ik zo graag jullie willen helpen, goede adviezen willen geven maar ik weet niet hoe.
Kan jullie alleen een hele dikke knuffel geven en aan jullie denken en jullie sterkte wensen met deze vreselijk moeilijke periode. :-*
Door deja
Sterke Lizzy met Brutus ik leef met je mee, ik heb ook een diaree hond op het moment.
Laatst gewijzigd door deja op wo 04 aug 2010, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Juul
Ochgerm, arme Brutus, en ik leef ook met jou mee Lizzy. Diarree opruimen is natuurlijk niet echt een feestje, hoeveel je ook van 'm houdt.  :bigarmhug:
Door Borke
Wat een toestand zeg met die diarree!

Je zou eigenlijk tijdelijk even zo'n camping-kleed in de kamer moeten leggen voor Biscuit, dat kan je buiten met een tuinslang afspuiten en uitwassen, is zo droog en is anti slip.
Ik heb er geen, anders mocht je hem zo lenen van me.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door