Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Borke
Dat klinkt goed  :biggrin2:

Zo lang hij nog interesse heeft in spelen met zijn jonge wilde vlam, dan gaat het nog goed met hem.
Misschien is het deels toch ook net als met Annak dat hij extra last heeft van de warmte en dat in combinatie met een verminderde conditie. Nu is het al een aantal dagen koeler en misschien leeft hij daardoor weer op.
Dat doen veel mensen immers ook  8)
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Nou, ik moet zeggen dat ik vandaag licht in "joegheid" stemming ben! Hij heeft vanmorgen vroeg een volle bak eten op gegeten en zojuist weer! En in de tussentijd is ie niet aan de diarree gegaan (afkloppen op ongelakt hout). Hij voelt zich ook best aardig vandaag, hij hijgt niet en blafte zojuist zowaar dat hij zijn eten wilde! Hij kijkt ook behoorlijk kwiek uit zijn ogen!

Kortom, vandaag heeft hij een top-dag. Morgen kan het weer anders zijn. Dus vandaag gaan we mega-genieten.

En ja, hij speelt een paar keer per dag met zijn dinnetje. Biscuit is helemaal gek van Brutus en hij vindt haar ontzettend lief. Ze weet ook wel precies hoe ze hem om haar pootje moet winden hoor, de sloerie :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Afbeelding
Door Angelique
Lizzy schreef: Nou, ik moet zeggen dat ik vandaag licht in "joegheid" stemming ben! Hij heeft vanmorgen vroeg een volle bak eten op gegeten en zojuist weer! En in de tussentijd is ie niet aan de diarree gegaan (afkloppen op ongelakt hout). Hij voelt zich ook best aardig vandaag, hij hijgt niet en blafte zojuist zowaar dat hij zijn eten wilde! Hij kijkt ook behoorlijk kwiek uit zijn ogen!

Kortom, vandaag heeft hij een top-dag. Morgen kan het weer anders zijn. Dus vandaag gaan we mega-genieten.

En ja, hij speelt een paar keer per dag met zijn dinnetje. Biscuit is helemaal gek van Brutus en hij vindt haar ontzettend lief. Ze weet ook wel precies hoe ze hem om haar pootje moet winden hoor, de sloerie :biggrin2:
Wel eens van jeugdige onschuld gehoord? :P
hallo leo enl lizzy.

wil even zeggen dat ik met jullie mee leef,vindt het heel erg voor jullie en brutus dat hij zo ziek is.
wat is het toch erg als je dier niet meer lekker gaat,je wil ze zo graag helpen,je voelt je zo machteloos .
ik hoop dat de medicijnen aanslaan.heel veel sterkte.
astrid van doggy szeth.
Door Lizzy
Nou, vandaag heeft Brutus vandaag letterlijk en figuurlijk een shit-dag :'(. Hij wilde vanmorgen eigenlijk weer niet eten. Na een paar happen (van de gekookte prut) heeft hij het dan ook laten staan. Hij was vanmorgen uit geweest, ik ging Linga uit laten, kom terug; de hele woonkamer van voor tot achter onder de diarree :-X

Gisteren was hij niet aan de diarree. Dus ik hoopte dat hij geveld was door een virusje. Ik wilde vandaag al weer nieuwe stukken vloerbedekking gaan kopen om over de plavuizen te leggen. Voor Biscuit. Maar dat ga ik maar niet doen..... Hij poept nu 1 a 3 keer per dag de boel onder dus dat is geen doen, met vloerbedekking :-\

He bah, arme vent :'(
Door De Geijsjes
O balen zeg! Je zou denken met dit koelere weer dat die oudjes zich wat beter
voelen ... Tsja en diaree en vloerbedekking is geen goede combi  :-X
Knuffel voor je oude vent!
Door Truus
O wat een gesukkel Lizzy, je zou bijna denken dat er iets aan zijn spijsverteringsorgaan is.
Jeetje meis, je blijft zoeken of je het Brutus wat makkelijker kan maken, wat een zorgen :-*
Zou het kunnen dat hij gisteren te druk ik geweest en daardoor de spijsvertering sneller op gang komt? :-\
Pff...ik wou dat ik je de oplossing kon aandragen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door