Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Ik heb het ook gegeven,aan de paarden en aan Kobus.
Allemaal waren ze er niet bepaald van gecharmeerd ;)
Nu gebruik ik het voor de muggensteken bij mijn paard.
Door smurfie
hoi,
Ok, ik weet het dit is een oud onderwerp  :biggrin2:
maar ik heb een vraag, wat bedoelen ze met;  appelazijn koopt met "de moeder" er nog in, of hoe kan ik zien of de moeder er nog inzit? (niet de schoonmoeder he) ;D ;D  is er een bepaald merk van?
grtn
Door 202Spots
smurfie schreef: hoi,
Ok, ik weet het dit is een oud onderwerp  :biggrin2:
maar ik heb een vraag, wat bedoelen ze met;  appelazijn koopt met "de moeder" er nog in, of hoe kan ik zien of de moeder er nog inzit? (niet de schoonmoeder he) ;D ;D  is er een bepaald merk van?
grtn
Met de moeder, is ongefilterd azijn, en er ligt dan dan 'n soort bruinige bezinksel op de bodem, (ik denk snippers van de appel)
dat moet zo rustig mogelijk blijven liggen, dus niet met de fles gaan schudden.
Er staat op de etiket wanneer het appleazijn MET de Moeder is.

Afbeelding
Door 202Spots
judith vd schreef: Je schijnt er ook hartstikke slank van te worden als je het 's ochtends op je nuchtere maag drinkt met water.
Tja, ik fiets wel gewoon naar mijn werk.
Je plast waarschijnlijk meer...
Maar heeft zo te lezen toch ook wel goeie eigenschappen hoor

Diets come and diets go, but the apple cider vinegar diet has been around for a while.
Also known as a health tonic of sorts, apple cider vinegar is also used to kill weeds, clean coffee pots and polish armor.
Imagine what it can do to the stomach. Apple cider is believed to burn fat by its acidic vinegar and fruit pectin proprieties.

Daily Intake
On the apple cider vinegar diet, it is recommended that a person ingest between 1 and 3 tsp. of apple cider vinegar before each meal. Some take it as 2 tsp. a day mixed with a cup full of juice or water.
Pill Formula
Many find it not only difficult, but impossible to get down the recommended dosage.
Apple cider vinegar diet pills are now readily available. Tablets of 285 mg is a standard dosage.
Weight Loss
It has been suggested the apple cider makes a person feel full and consequently eat less.
It has also been hailed as a fat burner. Apple cider vinegar is sometimes used in enemas.
Diabetes Diet
Apple cider vinegar was shown in several studies to lower levels of blood glucose.
People who suffer from Type 2 diabetes who took 2 tbsp. full of apple cider vinegar at night showed a decrease in morning glucose levels.
Heart Healthy Diet
People who dined on salads with oil and apple cider vinegar daily were shown to have lowered blood pressure.
Apple cider vinegar may also protect people against heart diseases.
Cancer Diet
It has been suggested that apple cider vinegar is capable of destroying certain cancer cells.
It is most often connected with a lessened risk of esophageal cancer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door