Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

:circle: :circle: :circle: :circle: :mbounce: :mbounce:

Jipppiiieeeeeee!!! Ik ben blij!!!  :D  :D  :D

Allereerst dank jullie wel voor al jullie lieve woorden!!! En de duimen en knuffels!!! Super fijn!!!

Yuk's klieren zijn nog mooi klein, allemaal!!! En we hoefden nog niet aan de Doxo, maar nog een keertje Vincristine (+Fluoro) en pillen mee voor t thuiswerk. Endoxan (1 keer) en Leukeran (2x). En weer pas over 3 weken terug!
Dat voelt echt als een heerlijke vakantie!!
Zeker als Yuk t weer zo goed doet als de afgelopen 3 weken!!
Wat een kanjer is het toch!!!

Ook zijn bloed was helemaal goed!! Voldoende witte- en rode bloedcellen en bloedplaatjes, en een laag lymfocytengehalte (dat hebben ze dus graag bij lymfeklierkanker). Beter kan eigenlijk niet dus.

En zooooo braaf hè...hij laat t allemaal  maar gebeuren, geeft geen kik, zit keurig stil, zet zijn poot op de knie van Rutteman zodat hij t infuus kan zetten. Wonderbaarlijk. Rutteman zei nog iets over de zachtaardigheid van hem...(volgens mij rasgebonden) en ik zei dat dat hem ook juist zo geweldig maakt voor mij  :smitten:

18 juli augustus (met dank aan oplettendheid van Truus!  ;)) terug, 1 week voor Yuk's verjaardag!!!
En dan, denk ik, nog 1 keer....3 weken later...

de 18e denk ik weer Doxo en dan misschien nog een keer Vincristine....en dan....  :-X  :-X  ::)
Spannend wel hoor, om te stoppen met behandelen.

1 op de 3 honden is genezen, 1 op de 3 krijgt t na ca. 1 jaar terug en 1 op de 3 in een eerder stadium (kan bv al na 2 maanden)...Maar ja, dat zien we dan wel weer!! Wie dan leeft, dan zorgt!!!

:-*

p.s. Rutteman en ik worden nog eens vrienden!! Vandaag heeft hij mij getrakteerd op een bakkie koffie, op het terrasje bij de Wagenrenk!!!  ;D
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op wo 28 jul 2010, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door