Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
Heel goed meid  :-*. Ik ben echt superblij dat te lezen  :circle:
Ik kan me voorstellen dat je nu een partner mist.. Maar hoe lief de mijne ook is. Met dit soort situaties heb ik echt helemaal niets aan hem hoor.. De laatste fase heb ik eigenlijk alleen gedaan.. Geeft niet, maar.. So you know..
Door MoniqueAppels
Nou nu ik er zo over nadenk en jullie reacties lees en even denk aan mijn laatste partner dan denk ik inderdaad dat ik er weinig aan zou hebben gehad. Die had denk ik een jaar geleden al geroepen dat het wel mooi geweest is.... :-X
Truus schreef: Snap alleen niet hoe dat nou zit met boven en beneden :-\ ik dacht dat alles bij jou gelijksvloers was...
Ik heb twee verdiepingen maar woon begane grond. Mijn slaapkamer en badkamer zit in het soutterain dus onder de grond. Vandaar dat je naar beneden moet voor de slaapkamer en omhoog voor de woonkamer. ;)
Door Truus
Rovanna schreef:

Ik heb twee verdiepingen maar woon begane grond. Mijn slaapkamer en badkamer zit in het soutterain dus onder de grond. Vandaar dat je naar beneden moet voor de slaapkamer en omhoog voor de woonkamer. ;)
Aha, ik heb nu beeld ;)

Overigens is Harry nog veel meer een watje dan ik, zolang hij iets kan doen, doet hij er alles voor maar over hoe het moet als het écht niet meer zou gaan, wil hij nergens wat van weten . We zullen zien...
Door MoniqueAppels
Borke schreef: Mooi nieuws hoor  :biggrin2:
Misschien dat het dan toch ook deels de warmte was en beneden is het koeler dan boven denk ik?
Ja het is beneden veel koeler. En misschien is het dat ook wel hoor en heeft het niets met Julie te maken. Hij ligt nu alweer een uur buiten in zijn eigen gegraven kuil in de regen ???

Afbeelding
Laatst gewijzigd door MoniqueAppels op ma 26 jul 2010, 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
Rovanna schreef: Ja het is beneden veel koeler. En misschien is het dat ook wel hoor en heeft het niets met Julie te maken. Hij ligt nu alweer een uur buiten in zijn eigen gegraven kuil in de regen ???
ik kan me best voorstellen dat jij daarvan geniet !!!
Door conleeuw
nou, zo zie je maar, die outjes kunnen ons heel erg bezig houden, misschien had hij ook een beetje van jouw reactie afgelezen dat het allemaal wel een beetje triest moest zijn :-\ :biggrin2: in iedere geval is hij nu in zijn element, jammer dat het geen sneeuw is, maar regen heeft kennelijk ook wat. Sterkte met jouw statige oude heer :-*
Door MoniqueAppels
conleeuw schreef: nou, zo zie je maar, die outjes kunnen ons heel erg bezig houden, misschien had hij ook een beetje van jouw reactie afgelezen dat het allemaal wel een beetje triest moest zijn :-\ :biggrin2: in iedere geval is hij nu in zijn element, jammer dat het geen sneeuw is, maar regen heeft kennelijk ook wat. Sterkte met jouw statige oude heer :-*

Ja ik onderschat zeker niet de conditionering van mijn zijde; ben toch maar een mens per slot van rekening :P
Door Charlie Angel
Ach Monique, wat zitten ze toch diep die ouwetjes he en wat is het soms toch moeilijk.
Ben blij te lezen dat hij weer wat beter in zijn velletje zit, hopelijk blijft dat nog lange tijd zo.
Schrijf het hier lekker van je af meis en inderdaad onze gevoelens voelen ze soms feilloos aan.

Geef die mooie man maar een hele dikke knuffel en voor jou ook een. :-* :-*
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op ma 26 jul 2010, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
Net even het verhaal van vandaag gelezen: kan me voorstellen dat je  dan even niet meer weet wat wijsheid is :-\ Gelukkig dat er nu weer een opgaande lijn te zien is: zet hem op Annak!
Door conleeuw
Rovanna schreef:
Ja ik onderschat zeker niet de conditionering van mijn zijde; ben toch maar een mens per slot van rekening :P
heb ik ook last van.... we doen het allemaal wel hoor, je hond is een beetje ziellig, en je voelt met hem mee, voor je het weet heb je zamen een pity party in huis :P ;D geef ook niet, ik twijfel ook niet dat Anak gewoon een oude meneer wordt, dus ongetwijfeld voelt hij zich ook niet meer als de jonge god die hij wellicht nog denk te zijn :D
Door MoniqueAppels
Annak heeft vannacht buiten geslapen >:( Ik ben daar helemaal niet gerust op maar kon hem gewoonweg niet te pakken krijgen. Hij wurmt zich dan onder de coniferen die grenzen aan de erfgrens van de buren; hij kan dan zo hun tuin in kijken -> zijn favoriete plekje in de voortuin. Zodra ik in de buurt kwam, begon hij te grommen. Ik heb hem maar zo laten liggen. Zijn buik voelde dik en hard aan :(

Vanmorgen direct gaan kijken. Ik had zo'n naar voorgevoel :'( Hij lag er niet meer (God zij dank!) en toen ik hem riep kwam ie me uitzinnig van blijdschap begroeten. Helemaal door het dolle! Hij wilde spelen met Rover en maakte zelf een spelbuiging naar Julie die er niets meer van begreep ??? Zijn buik was weer normaal dus misschien toch even niet zo lekker ofzo :-\

Hij heeft weinig gegeten en ligt weer in zijn kuil in de achtertuin.

Ik weet het niet meer.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door