Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sanyo
Niet echt verantwoord, maar toen Jory op het laatst niets meer wou eten wilde ze nog wel boterham met pindakaas en plakjes leverworst....
Heel veel sterkte :bigarmhug:
Door zurca
Ik lees dit nu allemaal pas :-[

Lizzy, Leo...heel veel sterkte met jullie spikkelheer :-*
Ik hoop voor jullie en voor hem dat hij zichzelf wat beter gaat voelen.
En ik wil jullie veel sterkte en wijsheid toewensen :-* :bigarmhug:
Door ivan
Lizzy, kan het ook zijn dat hij misselijk is van de furosemide?
Ivan was in het begin ook erg missselijk, niet van de digoxine maar van de furosemide.
Toen we dat hadden afgebouwd ging het weer goed.
Op het DCM-forum zijn meerdere honden ziek van de furosemide.
Door Netty
Lizzy, zou het een virus kunnen zijn?
sinds zaterdag is Tof van mij ook aan het klieren met eten, of beter niet eten.....
vandaag heeft ze alleen een stukje leverworst op met een okugest tabletje erin, en dan nog echt kleine stukjes
meer om mij een plezier te doen dan dat ze trek heeft
je hoort haar buik al dagen rommelen en je ziet dat ze misselijk is.
ze ziet soms dat ze moet overgeven, maar er komt niks, likken en boeren is wat ze doet
en kijken, ze kijkt me alleen maar aan als ze wakker is......
Door henneke
ik kom net terug van ziekenbezoek en heb nog even lekker gezoent met de ouwe kerel en nu ga ik even mijn gezicht ontsmetten ( STINKBEER )  ahhhh het is niet makkelijk om zo zeker te weten dat je naar de laatste tijd toe gaat maar Brutus vind het nog prettig om te kroelen en te zoenen , hij heeft geen haast en sukkelt langzaam aan weg  :'( Lizzy en Leo sterkte schatten en ik kom af en toe nog even zoenen met hem ok ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door