Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Lizzy schreef: Of ik het in mini stukjes geef of in grotere stukjes, of ik het uit de hand voer of niet: hij wil gewoon niet eten........... En dat terwijl hij al meerdere dagen geen digitalis meer krijgt :-\.
Ook geen kvv met een beet warm water zodat het een papje wordt? Timo krijgt dit en gaat er dan wel in. Gewoon een slobberprutje.
Door inni
Lizzy schreef: Of ik het in mini stukjes geef of in grotere stukjes, of ik het uit de hand voer of niet: hij wil gewoon niet eten........... En dat terwijl hij al meerdere dagen geen digitalis meer krijgt :-\.
Ik voel 't weer.............alles proberen en smeken om aub toch wat te eten........maar al HIJ echt niet wil.....  Konden ze toch maar zeggen wat ze voelen of maar enigsinds aanduiden waar ze wat voelen??
Bij Berre hielp 't soms om 't vlees lichtjes te bakken (paardenvlees) en als hij dan 's 5gr at :D

Sterkte met je mannetje.
Door MoniqueAppels
O gatver Liz, dat is niet goed :(
Door bloemetje
Niet goed Liz  :'(. Mijn Noah heeft zijn laatste dagen gesleten met cesar kuipjes en gegrilde kip  :-\. Eet hij echt helemaal nul?
Door Nynke
Lizzy schreef: Mij ook. Er komen hele slechte herinneringen boven :-X :'( :'( :'( :'(
voor mij zijn het geen slechte herinneringen, maar wel verdrietige  :'( :'( :'(  Ik ben er zo van overtuigd dat Gunnar klaar was met leven, dat het geen pijn doet bij mij.
Door bloemetje
Lizzy schreef: Onwijs lief trouwens, dat jullie zo meeleven :'( :'( :'( :'( :-*
Natuurlijk doen we dat  :-*. We weten toch hoe je je voelt...
Nynke F schreef: voor mij zijn het geen slechte herinneringen, maar wel verdrietige  :'( :'( :'(  Ik ben er zo van overtuigd dat Gunnar klaar was met leven, dat het geen pijn doet bij mij.

Heb ik precies hetzelfde met Noah Nyn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door