Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
Rovanna schreef: Vanmorgen heeft ie weer lekker zijn geitenrib weggewerkt. Alles is hier weer rustig.

Sorry dat ik jullie steeds lastig val met Annak zijn gedoe maar ik word er wel onzeker van :-[ Het is voor mij de eerste keer zo'n oude hond en ik merk dat ik steeds meer een muts ga worden als het om de honden gaat. Maar daar geef ik dan gewoon Barfplaats de schuld van :P
Daar zijn we toch voor? Volgens mij stond dat in de gebruikersovereenkomst  ::) :P
Maar ik weet helemaal wat je bedoelt hoor, als je ziet hoe ik nu met Jonas doe, dan voel je je meteen geen muts meer  :biggrin2:
Fijn dat hij zijn eten weer gewoon opeet, weer een zorg minder.
Door Charlie Angel
Fijn dat alles weer rustig is, hopelijk blijft hij nu lekker eten. :-*

En jij een muts, ja misschien omdat je denkt dat je een muts wordt maar verder niet hoor.
Als jij een muts bent, wat ben ik dan? :P
Door MoniqueAppels
Cathelijn schreef: Daar zijn we toch voor? Volgens mij stond dat in de gebruikersovereenkomst  ::) :P
Maar ik weet helemaal wat je bedoelt hoor, als je ziet hoe ik nu met Jonas doe, dan voel je je meteen geen muts meer  :biggrin2:
Fijn dat hij zijn eten weer gewoon opeet, weer een zorg minder.
Dank je  :-*
Bernie schreef: Fijn dat alles weer rustig is, hopelijk blijft hij nu lekker eten. :-*

En jij een muts, ja misschien omdat je denkt dat je een muts wordt maar verder niet hoor.
Als jij een muts bent, wat ben ik dan? :P

Een geitenwollenmuts ??? :2funny:
Door Charlie Angel
Rovanna schreef: Dank je  :-*

Een geitenwollenmuts ??? :2funny:
;D ;D ;D

Maar ik draag helemaal geen geitenwollensokken joh, krijg je zulke zweetpootjes van. :biggrin2:

maar ik zal wel iets van oppermuts zijn ofzo. ;D
Door MoniqueAppels
Ik vind het best moeilijk op te zitten "zeiken" over Annak terwijl het met Brutus niet goed gaat maar toch heb ik even behoefte om iets met jullie te delen.

Annak is erg veranderd sinds de komst van Julie. Viel hij eerst constant naar haar uit, nu ontwijkt hij haar op alle fronten. Het is zelfs zo erg dat hij met zijn krakkemikkige lichaam het voor elkaar krijgt mijn redelijk steile en gladde trap af te gaan (heeft hij nog nooit gedaan) om zo de hele dag beneden te slapen. Als hij maar niet bij Julie in de buurt hoeft te zijn. Hij slaapt nu ook op een vetbedje naast mijn bed en wilde zelfs gisteren niet naar boven komen om te eten. Ik heb hem beneden gevoerd. Hij eet geen grote botten meer. Hij komt nu alleen nog boven voor een rondje door de tuin. Hoop dat hij straks mee wil wandelen. Als hij staat, trilt hij over zijn hele lichaam en hij ligt vaak te joelen/huilen. Ik vind het zo vreselijk om te zien en mee te maken :'( :'( :'(
Door Lizzy
Waarom zou je dat niet posten omdat het ruk gaat met Brutus? Gedeelde smart is halve smart meis :-*

Ja, dit is dus absoluut heel vervelend :-\. Wat moet je ermee he? Het moet met Julie te maken hebben, het kan niks anders zijn? Als dat zo is en het is Julie, zou ik Bach Bloesems proberen. Ik weet niet welke je moet hebben maar ik weet zeker dat iemand je daarbij kan helpen. Er zijn speciale bloesems om zulke veranderingen makkelijker te maken.

Knudde he.... :-\
Door bloemetje
Jij mag ook zeuren lieverd  :'( :-*. Zoveel je wilt! Ligt hij te huilen ook  :'(.. Heeft hij niet gewoon heel veel pijn dan Moontje.. Ik weet 't niet hoor ik zie hem niet natuurlijk..
Door MoniqueAppels
:-*

O ik vind het zo erg voor hem.  :'( En ja, hij kan slecht omgaan met veranderende omstandigheden en ja ik ben nu meer met hem aan het mutsen omdat hij oud is en ja ik kan hier ook slecht mee omgaan :'(

Ik zit de hele dag achter de pc spelletjes te spelen, afgewisseld met oefenen/spelen met Julie, knuffelen en janken met Annak en ook Rover zijn nodige afleiding geven (apporteren). Heb nu nog een week vakantie maar eerlijk gezegd zou ik het liefste helemaal niet meer gaan werken. Het is zo jammer dat ik me dat financieel niet kan veroorloven want dit leven kan ik lang volhouden :D
Door MoniqueAppels
bloemetje schreef: Jij mag ook zeuren lieverd  :'( :-*. Zoveel je wilt! Ligt hij te huilen ook  :'(.. Heeft hij niet gewoon heel veel pijn dan Moontje.. Ik weet 't niet hoor ik zie hem niet natuurlijk..
Ik weet dus niet of hij pijn heeft. Als hij loopt, loopt ie best goed. Dat wil zeggen: als hij op een drafje loopt (zijn eigen tempo) ziet het er prima uit. Hij loopt ook steeds vaker met een lage tot zeer lage houding; die krul in de staart zie ik haast nooit meer :'( Hij geniet wel enorm van samen met mij zijn, ging ook vorige week voor het eerst (hij is hier al vijf jaar, kun je nagaan) zelf op zijn rug liggen om aangehaald te worden en dan zo steeds die poot geven om te bedelen. Echt heel aandoenlijk.....

Bah, ik word er gewoon een beetje misselijk van en vooral heel verdrietig :'(
Door bloemetje
:'( :'(
Het enige wat ik eigenlijk kan zeggen Mon is dit; Is het leven voor hem nog leuk genoeg? Heeft hij genoeg leuke en mooie momenten it tot de rotte momenten.. Kan hij nog genoeg doen wat hij het liefste doet..
Ik ben wat sneller klaar met het leven als veel anderen. Als ik vind dat de rotmomenten teveel zijn dan stopt het. Onmiddelijk.. Ik heb geen spijt dat ik dat de laatste keer gedaan heb. Ik had Noah nog wel kunnen laten lopen hoor, hij had nog wel wat goede momenten. Maar voor wie? Hij kon niet meer wandelen en hij at haast niets, hij sliep slecht, benauwd. Wat had hij eraan..
En ik weet natuurlijk wel dat jij goed voor je honden zorgt, prent dat in je koppie! Maar soms is een boodschap als dit voor jezelf nodig om tot een keuze te komen.. Dat had ik zelf namelijk wel.

IK hoop echt dat je er wat aan hebt.. Want ik weet eigenlijk niet wat ik verder nog tegen je moet zeggen. En ik wil je dolgraag helpen  :'(. Als je wat kwijt wilt mag dat altijd  :-*
Geef Annak nog een extra knuffel van mij.
Door Truus
Mo, ik weet hoe je je voelt :'( het doet zo'n pijn om dit te zien.

Wij waren op vakantie met oude, trillende, sjokkende Timo en drinken,plassende, drinkende, plassende Mila. Ik voelde me als 2 ouwetjes die met 2 ouwetjes op vakantie waren  en wij waren zo bezig met hoe de hondjes zich gedroegen en voelden.

Ook ging er telkens door m'n gedachten...wanneer is het genoeg en wanneer hebben de hondjes nog plezier in het leven en wat is een hondenwaardig bestaan. Tóch houden we zoveel van ze en kijken er naar of ze nog kunnen genieten en daar houden we ons aan vast.
Gelijkertijd zijn we ons ervan bewust dat niet wij maar de hond moet aangeven wanneer het genoeg is.

Sterkte lieverd :-*
Door Nynke
bloemetje schreef: :'( :'(
Het enige wat ik eigenlijk kan zeggen Mon is dit; Is het leven voor hem nog leuk genoeg? Heeft hij genoeg leuke en mooie momenten it tot de rotte momenten.. Kan hij nog genoeg doen wat hij het liefste doet..
Ik ben wat sneller klaar met het leven als veel anderen. Als ik vind dat de rotmomenten teveel zijn dan stopt het. Onmiddelijk.. Ik heb geen spijt dat ik dat de laatste keer gedaan heb. Ik had Noah nog wel kunnen laten lopen hoor, hij had nog wel wat goede momenten. Maar voor wie? Hij kon niet meer wandelen en hij at haast niets, hij sliep slecht, benauwd. Wat had hij eraan..
En ik weet natuurlijk wel dat jij goed voor je honden zorgt, prent dat in je koppie! Maar soms is een boodschap als dit voor jezelf nodig om tot een keuze te komen.. Dat had ik zelf namelijk wel.

IK hoop echt dat je er wat aan hebt.. Want ik weet eigenlijk niet wat ik verder nog tegen je moet zeggen. En ik wil je dolgraag helpen  :'(. Als je wat kwijt wilt mag dat altijd  :-*
Geef Annak nog een extra knuffel van mij.
Dit is ook precies mijn verhaal met Gunnar  :-X  Ik geloof echt dat hij klaar was met het leven, moest ik hem dan omdat ik hem niet kon missen in leven houden?

Als Annak geen lol meer heeft in het leven  :-\ :-\  moet je hard zijn voor jezelf, daarmee ben je zacht voor hem!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door