Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Hij heeft zojuist een klein beetje gegeten. Hij lijkt zich wat beter te voelen, was ook enthousiast om te gaan wandelen en om eten te krijgen. Voorzichtig. Hij heeft ook maagzuurremmers gekregen. Dat hielp ook niet. En Okugest. Ik weet niet, of ik dat wil, om weer nieuwe medicijnen te gaan geven om bijwerkingen van andere medicijnen te verminderen....Fijn dat ie weer wat heeft gegeten! Ik zou inderdaad even stoppen met die digoxine en dan starten in een lagere dosis als ie het niet redt op enkel furosemide en benakor.. Voorlopig ademt hij rustig, heeft hij net wat gegeten en wil ik een dag of wat kijken of hij het op alleen plaspillen + Benakor 'goed doet'. Als hij opnieuw hijgerig en benauwd wordt zonder digitalis, kan ik dat middel weer start, misschien in een nog lagere dosis en dan met wat Primparid erbij..... Liever niet, eerlijk gezegd. Ik wil eigenlijk het liefst dat hij zich lekker voelt en eten is onder andere een graadmeter, voor hem.
202Spots schreef: Geef je hemkleine hapklare stukjes Lizzy? Of misschien gemalen?Annak eet ook geen grote stukken meer; ik maal bijna alles. Bot eet hij ook nauwelijks nog....
Ik zou ook met de hand voeren,dan eten ze meestal meer als dat ze er zelf voor moeten bukken...
Hang in there..