Moderator: Lizzy
petrap schreef: Ik ben hartstikke blij voor jullie dat afgezien van de gewrichten het heel goed gaat met Yuki. Dikke knuf voor Yuki.Hij heeft er van genoten!! Thanxxx!!!
Anne in Duitsland schreef: Ach, wat leuk, opa en oma De Wit weer samen onderweg! Moet voor alle betrokkenen, twee- en viervoeters tesaam, toch hartverwarmend zijn! Wijkverzorgster Karin erachteraan, dan komt het helemaal goed!We bekijken het gewoon per keer...en zien wel waar we stranden
Maar eh... zou je toch niet die ene maand extra erachter plakken? Halve maatregelen vind ik eigenlijk twee keer niets... Vergeet niet hoe rabiaat je tegen chemo was in het begin, en toch heeft het Yuki goedgedaan. Misschien kun je je nog een maand die afkeer onderdrukken en de hele behandeling afmaken? Tot op heden heeft Yukemans zich er toch prachtig doorheen geslagen! Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald (?), zachte heelmeesters maken stinkende wonden, dat soort dingen...
Borke schreef: Ik vind het toch heel bijzonder hoor, waar doorzettingsvermogen van de baas al niet toe kan leidenVergeet de levenslust van de 'persoon' in kwestie niet![]()
Stef@nie schreef:Wij zijn ook blij om jullie zo weer te zien!!!We zijn blij dat we 'm zo weer zien
![]()
![]()
![]()
Anne in Duitsland schreef: Ach, wat leuk, opa en oma De Wit weer samen onderweg! Moet voor alle betrokkenen, twee- en viervoeters tesaam, toch hartverwarmend zijn! Wijkverzorgster Karin erachteraan, dan komt het helemaal goed!Uit de serie "Opa en Oma op pad":
Maar eh... zou je toch niet die ene maand extra erachter plakken? Halve maatregelen vind ik eigenlijk twee keer niets... Vergeet niet hoe rabiaat je tegen chemo was in het begin, en toch heeft het Yuki goedgedaan. Misschien kun je je nog een maand die afkeer onderdrukken en de hele behandeling afmaken? Tot op heden heeft Yukemans zich er toch prachtig doorheen geslagen! Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald (?), zachte heelmeesters maken stinkende wonden, dat soort dingen...
Sella schreef: Wat heeft hij toch een mimiek die kanjer van jeJa, lollig hè...mijn cliniclowntje![]()