Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Nou, hij is behoorlijk rustig. Nette ademhaling, gedurende de meeste tijd van de dag. Maar eten is moeilijk hoor... Hij heeft vanmorgen wel gegeten maar je moet niet vragen hoe. Je ziet hem echt denken "gatver" terwijl eten toch zijn nummer 1, 2 en 3 hobby was :-\. Nou ja, het schijnt wel te wennen, die digitalis dus met de halve dosis hopen we dat zijn eetlust vanzelf wat terugkeert. Hij heeft vanmorgen wel gekroeld met Biscuit.
Door -Saskia-
Lizzy schreef: Nou, hij is behoorlijk rustig. Nette ademhaling, gedurende de meeste tijd van de dag. Maar eten is moeilijk hoor... Hij heeft vanmorgen wel gegeten maar je moet niet vragen hoe. Je ziet hem echt denken "gatver" terwijl eten toch zijn nummer 1, 2 en 3 hobby was :-\. Nou ja, het schijnt wel te wennen, die digitalis dus met de halve dosis hopen we dat zijn eetlust vanzelf wat terugkeert. Hij heeft vanmorgen wel gekroeld met Biscuit.
:-*
Door MoniqueAppels
Nou de grootste druk is dus van de ketel. Fijn hoor!

Trouwens Liz, Annak zijn grootste hobby was ook eten maar hij eet ook slecht. Meestal eet hij alleen nog maar als ik zijn bak vasthoudt of erbij blijf..... :-\
Door Lizzy
Nou, da's lekker dan. Ook op de halve dosering wil ie niks meer eten. En hij moet dit wel binnen krijgen vandaag, want zijn pijnstillers zitten er in.... Vanmiddag nog maar een keer proberen. Maar dit is echt heel naar. Hij staat en loopt erbij als een hond die er geen zin meer an heeft. Terwijl hij, voor hij de pillen kreeg, wel benauwd was maar nog lol had in het leven :-\
Door Evie
Ach het arme beestje  :'(
Ik hoop dat je er nog iets inkrijgt. Ik had toch gehoopt  dat ie op de halve dosering toch allicht iets meer zou gaan eten. Misschien zit er dan nog iets teveel van het medicijn in zijn lijfje ofzo? Wat resten zeg maar..
Ik weet helemaal niet of dat kan hoor maar het zou natuurlijk even kunnen duren.
Sterkte  :bigarmhug:
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Nou, da's lekker dan. Ook op de halve dosering wil ie niks meer eten. En hij moet dit wel binnen krijgen vandaag, want zijn pijnstillers zitten er in.... Vanmiddag nog maar een keer proberen. Maar dit is echt heel naar. Hij staat en loopt erbij als een hond die er geen zin meer an heeft. Terwijl hij, voor hij de pillen kreeg, wel benauwd was maar nog lol had in het leven :-\
anders stop je toch met de digoxine? Hij moet wel weer zin krijgen om te eten, dat is z'n lust en z'n leven.
Door Lizzy
Hij reageert iedere keer wel ruk he, op medicijnen :(. Ik ga inderdaad stoppen met die digoxine. Ik bood hem net zijn eten weer aan, hij keek er niet eens naar. Hij staat er echt sneu bij..... :-\
Door Angelique
Lizzy schreef: Hij reageert iedere keer wel ruk he, op medicijnen :(. Ik ga inderdaad stoppen met die digoxine. Ik bood hem net zijn eten weer aan, hij keek er niet eens naar. Hij staat er echt sneu bij..... :-\
:-\ :-\  en de half van de half?  Mucho heeft dat digoxine ooit ook gehad en die at toen ook niet. Frank wist zich alleen niet meer te herrinneren hoe wat en wanneer hij weer is gaan eten. :-\

Wil Bruut niks? nog geen snackie...bord macaroni?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door