Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ik ga morgen gelijk de helft van de digitalis geven Dorothea. Kijken hoe dat gaat. Hij ligt trouwens winden te laten :-X :-X :-X :-X. Het is echt met geen pen te beschrijven..........
Door Alba
Arme Brutus, en arme jullie. Ik hoop dat hij nog weer opknapt en een fijne laatste tijd gaat hebben. Dat het einde in zicht komt is al erg genoeg, het zou zo super zijn als dat nog gewoon heel erg fijn mag zijn!
Door Truus
Lizzy schreef: Hij heeft zowaar redelijk gegeten vanmorgen. En hij ligt nu heel rustig te slapen met een rustige ademhaling. Ik ben blij!
Pffffff..gelukkig ! Timo heeft het ook heel moeilijk gehad met de warmte en gaat nu ook beter gelukkig. De ouwetjes hebben het er maar slecht mee met die hitte....hopelijk was het dat ! :-*
Door -Saskia-
Lizzy schreef: Hij heeft zowaar redelijk gegeten vanmorgen. En hij ligt nu heel rustig te slapen met een rustige ademhaling. Ik ben blij!
Fijn...dat klinkt als een beetje broodnodige verlichting in zijn lijf. Sterkte voor jullie!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door