Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
Liz, ik lees dit nu pas en wil jullie veel sterkte wensen.

Mara had op het laatst ook hartproblemen, ze hijgde veel en had een uithoudingsvermogen van 0. Zij is zoals je weet stilletjes op de bank weggegleden en het klinkt wat raar maar ik gun jullie dat ook. Je snapt wat ik bedoel.

Dikke kussen op Brutie zijn voeten.
Door *Marga*
Bah wat triest,heel veel sterkte. :'(

Ik zelf weet wat het is met een benauwde hond,Jimmy mijn vorige hond ging erg hoesten zo benauwd had hij het,konden we nog maar 1 ding doen voor hem,heel triest :'(
Door Borke
Wat moeilijk en zeker ook omdat het nu zo ontzettend warm is, dat helpt natuurlijk ook niet.
Alhoewel het vanochtend heerlijk koel is, maakt dat nog wat uit Lizzy?
Door moniqueo
14 jaar een mooie leeftijd maar altijd te vroeg,je wilt en kan hem nog niet missen :'(
Maar die benauwdheid je ziet het aan de oogjes wanneer het genoeg is geweest. :'(

Heel veel sterkte met jullie Brutus :-*
Door -Saskia-
Lizzy schreef: Nee hoor, de achterhand en hart zijn twee losstaande problemen.

Ik vind het nog steeds slecht gaan met Brutus. Hij krijgt nu zijn medicijnen maar hij is nog steeds benauwd :-\
:-\ :'( Veel sterkte, ik duim voor een beetje verlichting voor Brutus. Hoe dan ook... :bigarmhug:
Door Truus
Tossi schreef: 14 jaar een mooie leeftijd maar altijd te vroeg,je wilt en kan hem nog niet missen :'(
Maar die benauwdheid je ziet het aan de oogjes wanneer het genoeg is geweest. :'(

Heel veel sterkte met jullie Brutus :-*
Dit had ik met ons 16 jarige hondje ook en het idee dat hij zou kunnen stikken was mede het besluit om haar toen in te laten slapen.
Die ogen van help me nou zal ik nooit vergeten . Het was goed zo.
Sterkte Liz en leo  :-*
Door tieneke
Lizzy schreef:
Ik vind het nog steeds slecht gaan met Brutus. Hij krijgt nu zijn medicijnen maar hij is nog steeds benauwd :-\
Dat klinkt niet goed.....bah wat een situatie en ook nog die hitte erbij.
Sterkte voor jullie en je ventje  :-*
Door Anne in Zweden
Oef, harde feiten hoor, om mee geconfronteerd te worden. Wat vreselijk moeilijk altijd, het aftellen naar het einde. Hopelijk hebben jullie ondanks alles nog veel vreugde van en met elkaar, en blijft Brutus ernstig lijden bespaard. Sterkte met z'n allen!
Door Lizzy
Nou, da's lekker, hij wil nu ook niet echt meer eten :'(. Volgens mij een bijwerking van de digitalis :-\. Hij is vandaag wel redelijk rustig, dat wel :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door