Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Hitam
gemmaa schreef: moi volgt ook nog even. Kosten en welke DA, ben DApietluttig, en twijfel nog over het nut als ik toch niet wil laten enten :-\
Als je toch niet wil laten enten dan is titeren zinloos.
Jullie zouden Wim de Leeuw kunnen vragen.
Door Doezengek
Lees dit nu pas en heb ook wel interesse mits de kosten een beetje meevallen. Ik heb hier nl 4 honden zitten en een kat. Maar het allereerst ga ik voor de honden... ;)
Door **Jolanda**
Sandra, ik ben misschien wat ongeduldig, maar ik zou nu toch wel graag wat meer willen weten over het titeren. Bij welke DA, hoe hoog de kosten zullen zijn ect.

Wanneer je nog niks nagevraagd hebt...kun je dan een indicatie geven wanneer je dat gaat doen? Anders gaan Nadia en ik er achter aan om een DA te vinden die bereid is het voor niet al te veel geld te willen doen.
Door _Sandra_
Voorlopig is er alleen te titeren in het veternair centrum te someren (net brabant).
De kit verloopt 4 augustus en ze kopen dan geen nieuwe meer.
Het kost 62,50 per hond.

Dus wie er vóór 4 aug interesse heeft kan bellen met 0493- 44 10 66.

Ik zoek ondertussen nog even verder...

Groetjes
Sandra
Door Lil
cindy5409 schreef: Zou bijna denken van wel
ik ben er al lang niet meer geweest, omdat de laatste twee keer we met zijn "homeopatische druppels" (weet even de juiste benaming niet) niet verder kwamen. Hij is tegen enten, dus ik verwacht haast van wel. Ik zal anders in mijn vakantie eens gaan bellen.
Door **Jolanda**
Nou ik heb Wim de Leeuw gebelt, hij zei dat je na een paar keer parvo enten er zeker van kunt zijn dat de hond dan voldoende antistoffen heeft (uit ervaring met titers vernomen zoals ik het begreep), hondenziekte zou niet meer voorkomen in NL dus om daar op te titeren vond hij ook onzin en dan zou je op de laatste (weet uit mjn hoofd even niet meer hoe die heet) daar zou je wel op kunnen titeren.
Hij zou liever een entschema met de klant willen maken dan titeren.

Zijn kit was nu over de datum, maar wilde wel een nieuwe kit aanschaffen wanneer we met 10honden kwamen. De kosten zouden rond de 45euro per hond zijn.

Tja als ik hem zo hoorde aan de telefoon zou je al snel een goede titer krijgen waarna je niet hoeft te enten....hij heeft me eigenlijk in twijfel gebracht of ik nou wel of niet zou titeren :-\
Door Nadia
Voor 45 euro wil ik Kain wel graag laten titeren! En dan vandaaruit dan een entschema. Want de kans bestaat nogsteeds dat er niet voldoende of wellicht teveel antistoffen aangemaakt zijn.

Nu weet ik nog niks.. En idd op basis van wat word er dan een entschema gemaakt?? Op de vorige entingen??

Jolanda bedankt dat je er nog even achterna bent gegaan..
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door