Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door maddoc
Wat ik me bij jouw menu wel afvraag is waarom je de vis apart in de percentages gezet hebt?
Als je zalmkop ed voert zou het bij onder vleesbot gaan en als het filet/moot oid is onder spiervlees.
Nu zou je totale vleesbotpercentage dan op 55% kunnen komen zoals ik het lees, wat ik vrij hoog vind.
Of bedoel je het anders?
Je geeft helemaal geen groente ed? Of krijgt hij dat er nog naast?
Ow, even teruggescrolled en ik mijn antwoord daarop al :P
Door Nadia
de vis wat ik voer is ongeveer 50/50 dus bot/vlees. Ik had ook 5% meer bij bot en vlees kunnen zetten. T komt een beetje op het zelfde neer.
Als ik het totaal op 50% vleesbot zou zetten en dan 7 dagen in de week zou delen, komt het neer op350 gram per dag vleesbot. Wat ik voor vis te weinig vind. Dus reken ik het zo. Vind ik makkelijk.
Door Doezengek
[quote="Nadia"]
Kain heeft ooit eens een hele cavia in vacht gehad.. Ging er prima in.. We shall see! ;D
[/quote]

Ik kan veel voeren maar hier zou ik toch moeite mee hebben. Heb zelf jaaaaren cavia's gehad en zelfs in 4 jaar bij een caviaopvang gewerkt  :-[
Door Nadia
Ik had ze gekocht voor de poezen.. denk prooidier.. Ideaal.. Waren het beesten van 900 gram :o

Moet bekennen dat ik er ook wel moeite mee had hoor.. :(
Door Doezengek
Zijn voor de poezen idd erg groot. Ik hou het voor poeslief bij de eendagskuikens....
En dat vond ik al zielig.... maar nu niet meer  ;D Alles went....
Door Nadia
Vond het wel gezellig.. EN heb er heerlijke receppies aan over gehouden.. Dus vergeven.. NEE, ben je DANKBAAR!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door