Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lefki&Amy
Rovanna schreef: Nee ik ook niet Tieneke. Annak had een vetbult op zijn borst maar die wordt nu groter en harder. Ik heb daar een slecht gevoel bij want zo begon ook de bult op zijn poot. Leek heel onschuldig maar moest wel weggehaald worden. Ik moet er niet aan denken dat hij weer onder narcose moet want dat overleeft ie misschien niet. En nu na het verhaal van Dot, heb ik vandaag toch wel jankend naast hem gezeten. Hij slaapt ook de hele dag en als ie wakker is, vallen zijn ogen toch steeds weer dicht. Bah bah bah :( :'(
:'( :'( misschien een tijdelijk warmte dipje??

Ben je al bij de da geweest??  :-\
Door danielle1980
Rovanna schreef: Dank voor je reactie maar ik ga Annak niet meer op een andere pijnstiller zetten. Heb nu van alles gehad en hij doet het goed op Previcox. Dit probleem lijkt me daar ook niet mee te maken te hebben. En misschien moet ik inderdaad kleinere stukken aanbieden. Daar zat ik zelf ook aan te denken. Omdat hij ook geen orgaan meer wil eten, heb ik nu de nier en lever even gebakken en in hele kleine stukjes gesneden. Kijken of hij dat vanavond wil eten.
ok dat heb je dus al geprobeerd.
dat wist ik niet, jammer blijft tobben  :-\

tja het warme weer is natuurlijk ook niet zo heel fijn.
misschien is dat het gewoon?
ik duim gewoon heel hard voor je dat het maar tijdelijk is :-*
Door MoniqueAppels
Net terug van de DA. De bult vindt zij nog niet zo ernstig; hij zit nog los. We houden het in de gaten.

Verder heeft ze zijn buik gevoeld i.v.m. het niet willen eten. Daar kon ze eigenlijk ook niets uit opmaken. Temperatuur opgenomen; hij had ook geen koorts.

Vanmiddag had ik levertjes en niertjes staan bakken voor hem. Ik dacht dat hij dan misschien wel wilde eten maar nee hoor. Weer niet. Ik ben bij hem gaan zitten en ben hem gaan voeren. Toen at ie wel. Lekker met mijn hand door zijn bak met orgaan en groente. Tja, je moet wat voor je hond overhebben. Ik had nog een stuk zalmstaart maar dat liet ie toch voor de helft liggen. Geen idee wat er aan de hand is maar gelukkig heeft ie wel iets gegeten.
Door Lefki&Amy
Rovanna schreef: Net terug van de DA. De bult vindt zij nog niet zo ernstig; hij zit nog los. We houden het in de gaten.

Verder heeft ze zijn buik gevoeld i.v.m. het niet willen eten. Daar kon ze eigenlijk ook niets uit opmaken. Temperatuur opgenomen; hij had ook geen koorts.

Vanmiddag had ik levertjes en niertjes staan bakken voor hem. Ik dacht dat hij dan misschien wel wilde eten maar nee hoor. Weer niet. Ik ben bij hem gaan zitten en ben hem gaan voeren. Toen at ie wel. Lekker met mijn hand door zijn bak met orgaan en groente. Tja, je moet wat voor je hond overhebben. Ik had nog een stuk zalmstaart maar dat liet ie toch voor de helft liggen. Geen idee wat er aan de hand is maar gelukkig heeft ie wel iets gegeten.
Zou het iets te maken kunnen hebben met de nieuwe situatie, met de komst van Julie dus??? Daar kan hij toch best zo op reageren??

Ik wilde je trouwens nog vragen of de ernstige rui van Annak is begonnen NA toedienen van de Corta RX, of daarvoor al??
Door MoniqueAppels
yuki11 schreef: Zou het iets te maken kunnen hebben met de nieuwe situatie, met de komst van Julie dus??? Daar kan hij toch best zo op reageren??

Ik wilde je trouwens nog vragen of de ernstige rui van Annak is begonnen NA toedienen van de Corta RX, of daarvoor al??

Nou that crossed my mind zal ik je zeggen. Want het is wel gelijktijdig begonnen inderdaad. Het maakt mij verder niet uit als ik hem moet voeren; ik ben allang blij dat ie eet.
Nee die Corta RX heeft er niets mee te maken. Dat heeft hij eerder ook al gehad.
Door Binno
yuki11 schreef: Zou het iets te maken kunnen hebben met de nieuwe situatie, met de komst van Julie dus??? Daar kan hij toch best zo op reageren??
daar zat ik ook al aan te denken :-\
Door tieneke
Rovanna schreef: Ja da's wel een goed teken he? Tenminste, daar vertrouw ik dan maar op :-\
Het kan ook de warmte zijn dat ie zo slecht at,nu maar hopen dat ie zijn eetlust houdt en vooral met die hoge temperaturen.
Door conleeuw
nou, zeg, die oude heer laat je wel tobben, gelukkig is de bult niet zorgwekkend, hier wordt ook heel slecht gegeten, ik denk dat het van de warmte komt, maar goed, ik kan mij voorstellen dat je dat bij annak niet wil afwachten, sterkte ermee, ik hoop dat hij toch weer goed gaat eten  :-*
Door MoniqueAppels
Vanmorgen heeft ie weer lekker zijn geitenrib weggewerkt. Alles is hier weer rustig.

Sorry dat ik jullie steeds lastig val met Annak zijn gedoe maar ik word er wel onzeker van :-[ Het is voor mij de eerste keer zo'n oude hond en ik merk dat ik steeds meer een muts ga worden als het om de honden gaat. Maar daar geef ik dan gewoon Barfplaats de schuld van :P
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door