Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
ik duim natuurlijk

misschien toch wat extra pijnstilling en gemalen spul geven.

es doet nu op corta, rymadil en metacam super.
ze rent zelfs weer, ok in die hitte nu even niet ;)
en ze eet ook niet de barf meer zoals bv de ribben, dus heb ik nu gemalen ribben van de geit.
enz...
Door Lefki&Amy
danielle1980 schreef: ik duim natuurlijk

en ze eet ook niet de barf meer zoals bv de ribben, dus heb ik nu gemalen ribben van de geit.
enz...
Vanwaar Rimadyl EN Metacam???  :-\
Door MoniqueAppels
danielle1980 schreef: ik duim natuurlijk

enz...
Dank voor je reactie maar ik ga Annak niet meer op een andere pijnstiller zetten. Heb nu van alles gehad en hij doet het goed op Previcox. Dit probleem lijkt me daar ook niet mee te maken te hebben. En misschien moet ik inderdaad kleinere stukken aanbieden. Daar zat ik zelf ook aan te denken. Omdat hij ook geen orgaan meer wil eten, heb ik nu de nier en lever even gebakken en in hele kleine stukjes gesneden. Kijken of hij dat vanavond wil eten.
Door MoniqueAppels
tieneke schreef: Al nieuws? Heb het niet zo op bulten etc  :-X
Nee ik ook niet Tieneke. Annak had een vetbult op zijn borst maar die wordt nu groter en harder. Ik heb daar een slecht gevoel bij want zo begon ook de bult op zijn poot. Leek heel onschuldig maar moest wel weggehaald worden. Ik moet er niet aan denken dat hij weer onder narcose moet want dat overleeft ie misschien niet. En nu na het verhaal van Dot, heb ik vandaag toch wel jankend naast hem gezeten. Hij slaapt ook de hele dag en als ie wakker is, vallen zijn ogen toch steeds weer dicht. Bah bah bah :( :'(
Door tieneke
Rovanna schreef: Nee ik ook niet Tieneke. Annak had een vetbult op zijn borst maar die wordt nu groter en harder. Ik heb daar een slecht gevoel bij want zo begon ook de bult op zijn poot. Leek heel onschuldig maar moest wel weggehaald worden. Ik moet er niet aan denken dat hij weer onder narcose moet want dat overleeft ie misschien niet. En nu na het verhaal van Dot, heb ik vandaag toch wel jankend naast hem gezeten. Hij slaapt ook de hele dag en als ie wakker is, vallen zijn ogen toch steeds weer dicht. Bah bah bah :( :'(
Ja ik weet dat het k*t is want hier loopt er ook eentje met een vetbult rond die toch gegroeid is  :-X
Ik stuur je zo effe pb  ;)
Rovanna schreef: Nee ik ook niet Tieneke. Annak had een vetbult op zijn borst maar die wordt nu groter en harder. Ik heb daar een slecht gevoel bij want zo begon ook de bult op zijn poot. Leek heel onschuldig maar moest wel weggehaald worden. Ik moet er niet aan denken dat hij weer onder narcose moet want dat overleeft ie misschien niet. En nu na het verhaal van Dot, heb ik vandaag toch wel jankend naast hem gezeten. Hij slaapt ook de hele dag en als ie wakker is, vallen zijn ogen toch steeds weer dicht. Bah bah bah :( :'(
shit, daar wordt je id verdrietig van.... :-\ :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door