Moderator: Lizzy
Wietse1963 schreef: Hallo Yukki11.Beste Wietse, ik wil je met alle liefde en plezier vertellen wat onze weg is en waarom wij deze weg kozen, maar je zult zelf ook kritisch moeten zijn, mee moeten denken en jullie eigen weg moeten zoeken/bepalen!
Mijn hond Pascha heeft ook zijn lymfklieren opgezet hij had ze in zijn achterpoten, in zijn beide liezen, onder zijn beide oksels én inder zijn hals met een hele grote bal onder zijn hals, Pascha krijgt hier rednoral (prednasalon) en hij kreeg in de ochtend een spuit die werkte voor tien dagen een behoorlijke dosis dus.
En het heeft dus gigantisch aangeslagen want s'avonds waren zijn lymfklieren allemaal behoorlijk afgezakt en ik ben dus nu 4 1/2 maanden verder en ging het tot zover goed, máár nu krijgt hij zomaar ineens een gigantische bal onder zijn hals en begint het weer helemaal opnieuw en hij kreeg vanavond zelfs wat lichtelijke bloed uit zijn bek maar ik zag niks uit zijn keel komen waarschijnlijk had Pascha op of in zijn wang gebeten maar kon dus niet echt duidelijk hieruit maken of dat ook zo was.
Máár nu wou ik jou vragen hoe is het nu met jou hond afgelopen wat krijgt hij of is hier iets in die zin een behandeling voor ??
Ik wacht met volle spanning af op jou antwoord..............
Gr. Wietse.
yuki11 schreef: Wat een lieve berichtjes vind ik hier weer zeg!!!! Geweldig!!!Kan me voorstellen dat je er van baalt hoor maar dit soort dingen gebeuren, je gunt hem ook een pleziertje en dan gebeurt dit
Dank jullie wel allemaal!!!
Kan het nu wel goed gebruiken, want Yuki heeft gisteren een ongelukje gehad![]()
![]()
Ik zat met hem op een veldje in het bos en een stukje verder zat een meisje te lezen. Yuki ging daar even buurten. Het meisje reageerde vriendelijk, dus Yuki zag zijn kans schoon, liep terug om zijn stok te halen en keerde weer om naar het meisje. Daar legde hij zijn stok naast en keek haar verwachtingsvol aan. Ze snapte zijn subtiele,, hint en zei; nu moet ik gooien zeker?? Ze vroeg aan mij of dat mocht en ik zei dat het oké was (met een onderbuikgevoel, want eigenlijk mag/kan Yuki niet meer achter stokken aan 'rennen', maar soms kies ik puur voor zijn plezier...met wat risico). Maar domme, domme ikkie
![]()
![]()
had niet gezien dat er 2 meter voor het meisje een grote kuil zat...en Yuki dus ook niet
. Dus zij gooide de stok en Yuk hobbelde er achter aan, met jeugdig enthousiasme...en klapte vol in die kuil...of eigenlijk; over de kuil. En daar belande hij op zijn zij, hevig piepend natuurlijk
![]()
![]()
Wederom zijn linker voorpoot geblesseerd. (hij staat dan echt met zijn poot zijwaarts in de lucht houdend te piepen...ik moet er dan overheen strijken en wrijven en meestal gaat t dan na een tijdje wel weer, maar nu bleef hij echt goed mank lopen)
Ik baal er enorm van...vind het ongelooflijk stom van mijzelf (ik had die (stok-)route moeten inspecteren!!!) en vrees een lange revalidatie![]()
![]()
![]()
Heb bij thuiskomst meteen Traumeel gegeven, elk kwartier....visolie, MSM, Corta, coxcompositum en duivelsklauw door zijn eten en perskindol op zijn poot gemasseerd..
Vandaag dus naar Rutteman en eigenlijk vind ik dat ik dat Yuk nu niet aan kan doen, dus ik zal eerst met Rutteman overleggen over de te volgen weg vandaag...-zucht-
Als hij gelegen heeft, dan loopt ie nauwelijks op die poot, maar na wat stappen gaat t wel wat beter.
We hebben in 't verleden nooit kunnen achterhalen wat er nou precies aan de hand poot is, maar waarschijnlijk ligt de oorzaak in de nekwervels (spondylose). Ik weet dus ook niet precies wat er gebeurd als Yuk struikelt of, zoals gisteren, echt een duik maakt, maar feit is dat altijd zijn linkervoorpoot de pineut is.
Goh, wat baal ik hiervan zeg!!!![]()
![]()