Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MoniqueAppels
Bernie schreef: En merk je iets aan Annak?

Nee nog niet. Maar dat kan kloppen volgens Martine want hij heeft vermoedelijk wat spierpijn. Ik mag ook nog geen uur met hem lopen. Over een paar dagen - als de spierpijn over is - zie ik hopelijk verbetering.
Door Charlie Angel
Rovanna schreef:
Nee nog niet. Maar dat kan kloppen volgens Martine want hij heeft vermoedelijk wat spierpijn. Ik mag ook nog geen uur met hem lopen. Over een paar dagen - als de spierpijn over is - zie ik hopelijk verbetering.

Ah, ik was te snel dus. :-[
Hopelijk ga je over een paar dagen verbetering zien.

Hij staat ook nog op pijnstiling toch?
Door MoniqueAppels
Bernie schreef:
Ah, ik was te snel dus. :-[
Hopelijk ga je over een paar dagen verbetering zien.

Hij staat ook nog op pijnstiling toch?

Ja hij krijgt dagelijks Previcox en een scheut Corta RX. Ik vind dat het goed met hem gaat. Als die behandeling van Martine nou ook aanslaat denk ik dat ik alles doe om hem een fijne, pijnloze, oude dag te bezorgen.
Door MoniqueAppels
Ook hier maar even een update:

Vandaag wederom naar Martine (osteopaat) geweest. Annak heeft nu een wat heftiger behandeling gehad die hij prima ondergaan heeft. Hij heeft twee bijtplekken op zijn rechterbovenbeen en volgens Martine komt dat omdat er tussen zijn rug en bekken aan de rechterkant de grootste blokkade zit. Die heeft ze nu ook behandeld en mij geadviseerd op de grootste bijtplek groene leem te smeren omdat deze wat warm aanvoelt.

Over een maand gaan we kijken hoe hij het doet.

Al met al vind ik dat Annak weer reuze is opgeknapt. Hij krijgt nu elke morgen een Previcox en 's avonds Corta RX over zijn eten. Hij is vreselijk mager - en wil ook niet meer eten - maar dat is nu ook meer zichtbaar doordat hij zoveel haar verloren heeft. Verder beweegt hij zich goed, wil eigenlijk altijd wel mee wandelen (soms meerdere keren per dag). En nu maar hopen dat Julie een gunstige invloed op hem heeft......
Door Lizzy
Fijn dat het goed gaat Mo! Fijn dat hij zo goed op de Previcox/Corta reageert! Is hij over-all mager of alleen zijn achterhand? Want ik vind Brutus ook mager. Maar hij weegt niet eens veel minder dan vroeger. Alleen door het spierverlies doet hij magerder aan.
Door MoniqueAppels
yuki11 schreef: Annak krijgt een klein zussie vandaag!!!  :D  :D  :D
Nou Annak vindt er niks an. Hij gromt en snauwt en ze mag niet binnen een straal van 50 cm komen.
Annak gaat sowieso niet zo lekker. Hij heeft al een dag niet gegeten. Gistermorgen een halve zalmkop, gisteravond wilde hij niet eten en vanmorgen ook niet. Vanmiddag gaan we met z'n allen naar de DA dus toch eens overleggen. Ik voel ook op verschillende plekken verdikkingen/bulten zitten. :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door