Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

robbiekomvoor schreef: nah,das ook wat! >:(
hoe heette de beste man?
Dat weet ik echt niet meer. Ik dacht dat Rutteman gezegd had dat we ene Kiona als vervanger zouden krijgen  :-\ De meneer heeft zich wel voorgesteld (met een engels accent), maar ik weet t echt niet meer. Hij is i.i.g. normaal gesproken geen arts bij de Wagenrenk.
Yuki is alweer helemaal hersteld hoor. Hij was een paar uur uitgeteld (waarschijnlijk door t gestress), maar is nu weer helemaal t heertje  :D
Ik dacht vanmiddag even lekker te kunnen dutten in t park, maar Yuk dacht daar heel anders over. Hij wilde spelen  8)
yuki11 schreef: Yuki is alweer helemaal hersteld hoor. Hij was een paar uur uitgeteld (waarschijnlijk door t gestress), maar is nu weer helemaal t heertje  :D
Ik dacht vanmiddag even lekker te kunnen dutten in t park, maar Yuk dacht daar heel anders over. Hij wilde spelen  8)
Yeaaaaaah sterke stoere lieve Yukepuk :-* :-* :-*
Hey Yuki en Karin,

Ik had al een tijdje niet gelezen door omstandigheden, maar goed te lezen dat Yuk het zo goed doet. Afgezien van zijn laatste bezoekje aan de vervanger van Rutteman dan.
Ik hoop echt dat jullie samen nog een hele mooie tijd tegemoet gaan. Yuki is echt een held hoor!!
Dikke knuffel en een  :-* op z'n neus.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door