Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gabber gaf ik tramadol na zijn operatie. Toen lag hij de eerste dagen maar te kreunen en te zuchten en ik moet je zeggen , dat het bij hem echt binnen een uur  heel goed werkte. Kon hij rustig slapen 's nachts, en ik ook. Nu geef ik hem alleen een tabletje bij zijn trocoxil als hij een slechte dag heeft .
Trouwens mooie foto's van Yuk joh! Wat vinden ze het spannend hé als ze weer eens in een andere omgeving zijn. Gabber heeft dat ook zo erg. Het zal de oude dag wel wezen.
nolly schreef: Gabber gaf ik tramadol na zijn operatie. Toen lag hij de eerste dagen maar te kreunen en te zuchten en ik moet je zeggen , dat het bij hem echt binnen een uur  heel goed werkte. Kon hij rustig slapen 's nachts, en ik ook. Nu geef ik hem alleen een tabletje bij zijn trocoxil als hij een slechte dag heeft .
Trouwens mooie foto's van Yuk joh! Wat vinden ze het spannend hé als ze weer eens in een andere omgeving zijn. Gabber heeft dat ook zo erg. Het zal de oude dag wel wezen.
Ja, nou!! De sleur sluipt er anders toch een beetje in, vind ik (en hij volgens mij ook). Hij kan natuurlijk niet zo ver meer lopen en dan worden het toch vaak al snel de zelfde plekkies (zeker na 12 jaar is 't moeilijk om nog iets vernieuwends te vinden / te doen  ;) )

Had Gabber geen bijwerkingen van de Tramadol??
Dian schreef: fijn dat het bloed goed was!! Een dikke knuffel terug Yuki, je bent een kanjer en je vrouwtje ook :bigarmhug: :bigarmhug:

Rakker is jaloers, hij wil ook wel weer een keer kamperen *kijktindeagenda* :D
We willen binnenkort een keer een BPweekendjekamperen doen, dus trek inderdaad die agenda maar  :D  :D
*milik* schreef: We gaan duimen dat de Tramadol wat gaat doen!!! Maarre...: bloed goed, geen bulten, lekker ontspannen kamperen met zijn tweetjes....
DAT lezen we graag :thumbup:

(we gaan al aardig richting naamswijziging,Karin!)
Jaja, goed hè!!
Berekrachtige haren, die van Milik!!!  :D

Ik zie er heel erg naar uit (naar de naamsverandering dus), maar tegelijkertijd ook weer niet, omdat ik me er heel  bewust van ben dat we NU moeten genieten!!!  ::)
En alles in de toekomst zal automatisch dichter bij t einde zijn.... :-\
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op di 08 jun 2010, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
*milik* schreef: Karin, hoe gaat het nu met je ( en inmiddels onze) grote witte vriend?
Wonderwel goed!!!  :D  :D  :D
De laatste keer is de dosering iets verlaagd, omdat ik hem iets te lang wat moe vond (na de behandeling) en het gaat heel goed!!

Hij krijgt dagelijks...euh...Renske bakjes, en daar doet hij t ook prima op. Geen diarree meer gehad en een uiterst tevreden blik na zijn ontbijt, lunch en diner.

De gewrichten blijven wat problematisch, maar ook daar zoek ik nog een goede oplossing voor (tramadol lijkt weinig te doen).
De stemming zit er in ieder geval goed in, en we genieten nog elke dag van leuke spelletjes, dolle momenten, zwemsessies, bosslaapjes, vreetfeestjes, katte ( :naughty: )-kwaad, honden- en mensenvriendjes en -vriendinnetjes, knuffelminuten, zonneschijn en regendruppels...

Joh, het leven is zooooooo fijn met Yuki!!!  :)  :)
:'( (blijdschap) :thumbup: :circle: :bigarmhug: Klinkt als een aaneenschakeling van kadootjes :) Met "onze" witte vriend bedoel ik ook al diegenen die al 101 pagina's meeleven! Wie had dat in januari kunnen denken!!!!!! Hoop dat er nog heeeeeeel veel pagina's bij gaan komen in de goede zin van het woord :-*
yuki11 schreef: Wonderwel goed!!!  :D  :D  :D

Joh, het leven is zooooooo fijn met Yuki!!!  :)  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door