Moderator: Lizzy
Kim schreef: Mijn Engelse cockertje Lizzy van 9 weken poept en plast ontzettend veel.ze poept ongeveer 4x ! per dag een flinke hoop en ze plast ongeveer elke 2 uur behalve 's nachts.Ze heeft het er maar druk mee.Ze geeft wel aan dat ze iets wil maar vooral haar plasje kan ze zo te zien moeilijk ophouden.Ze drinkt ook erg veel naar mijn mening.Ik geef haar eukaneuba junoir medium brokken met lam en rijst.Kan het daar aan liggen?! Help!Een pupje van 9 weken poept veel, zeker als je brokken geeft.... Dat ze ongeveer alle twee uur plast is ook normaal, ze kan dit nog niet zo lang ophouden.
sylvia schreef: als ik het verschil tussen de ontlasting van de pups van mijn vriendin die brokken voert en mijn pups die vers eten .....je wilt het niet wetenNee..dat willen wij ook niet weten![]()
Kim schreef: Ik geef haar nu energique versvoer en dat gaat een stuk beter. De problemen met de stoelgang en het plassen zijn voorbij!Nou, ik denk dat je gelijk hebt. Aangezien energique veel gezonder is als brokjes, denk ik dat je een goede beslissing hebt genomen. Ik weet het wel zeker eigenlijk, want jouw pup reageert goed!
Begrijp me niet verkeerd ik weet dat een pup veel poept en plast maar Lizzy's ontlasting was zo dun dat het haar zó weg liep en ze dronk wel 5 bakjes water leeg op een dag en het is een flink bakje waar ze uit drinkt.ze dronk meer op een dag dan onze rottweiler van 5 en dat leek me toch niet helemaal pluis.dat is dus nu gebleken ik denk dat ze gewoon heel veel dorst heeft gehad van de brokjes.
tessa schreef: Mijn shih tzu pup van tien weken krijgt 4 x per dag energique of carnibest en poept maat twee keer per dag en drinkt nauwelijks, ideaal!!, het hele nest heb ik groot gebracht op vers en af en toe dacht ik, jongens ga nu eens poepen, zo weinig ontlasting dat ik dacht dat ze verstopping hadden maar niets aan de hand hoor!.Bes is meteen op het vlees overgegaan toen ze met 9 weken hier kwam, ze heeft nooit echt veel gedronken.