Hoi lizzie,
Het is logisch dat je niet meer alles wist ik moet zelf ook altijd diep nadenken omdat hij zoveel heeft gehad.
Ik heb op de site van Atjo westerhuis rondegeneusd en zowel bij allergie als bij chronische diarre gekeken. Hij heeft veel kenmerken van een allergie (steeds terugkerende diarree/ pukkel die orstjes worden/ prutoogjes/en al vanaf dat hij pup is een schilferige huid) Ook bij atopische diarree staan dingen waar ik hem mee kan identificeren en ook dat kan door een allrgie worden veroorzaakt.
Ik heb net mijn mannetje aan de telefoon gehad en we zijn het eens dat we het nog 1 week aankijken en dan een afspraak maken bij natuurlijk voor dieren in amsterdam. (ben benieuwd wat Tannetje over zijn geval zegt) . Ik wil hem in iedergeval niet meer reguliere medicijnen geven. Inderdaad genoeg is genoeg.
Zijn weerstand in natuurlijk 0,0. Hij is vel over been en ik heb niet het idee dat hij al wat aankomt. Mensen op straat beginnen al te zeggen dat hij wel wat erg dun is

.
Ik ga nog even verder zoeken over die probiotica. Ik heb nu van het eigen merk van het kruidvat.
Bedankt datje zo met me mee denkt heb ik echt even nodig nu.
Groetjes,
Sandra