Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Mmm, toch niet de uitslag waar we op hadden gehoopt... Als ik jou was zou ik even terug bellen en vragen hoe dit precies heet, deze matig kwaadaardigheid.... Als je dat weet, dan weet je meer. En aangezien je toch een eeuwigheid hebt moeten wachten, mogen ze je jou die dienst wel bewijzen!

En nu gewoon DUIMEN Truus! Ik duim met je mee!
Door Truus
Lizzy schreef: Mmm, toch niet de uitslag waar we op hadden gehoopt... Als ik jou was zou ik even terug bellen en vragen hoe dit precies heet, deze matig kwaadaardigheid.... Als je dat weet, dan weet je meer. En aangezien je toch een eeuwigheid hebt moeten wachten, mogen ze je jou die dienst wel bewijzen!

En nu gewoon DUIMEN Truus! Ik duim met je mee!
Het raport moet nog binnen komen Lizzy, ik heb tot nu toe alleen de D.A.assistente gesproken.
Het is een beetje vaag...ben ik met je eens :-\.
In ieder geval zei ze dat het niet kan uitzaaien en het op een plek.(de zelfde) terug kan komen maar...het hoeft niet.
Ik zou anders Utrecht moeten bellen.
We duimen hier ook en hopen maar het beste ;)
Jij ook lees ik....bedankt :-*
Door Lizzy
Ik denk dat de FAX nog bij jou DA moet binnen komen. Ik denk niet dat je Utrecht hoeft te bellen hoor. Als het goed is, dan staat er uitgebreid op de FAX wat het precies voor iets is en of de snijranden schoon waren. Maar goed, het is in ieder geval fijn nieuws dat het niet uit kan zaaien!

En jaaaa, we gaan duimen hoor!
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 07 sep 2004, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Lizzy schreef: Ik denk dat de FAX nog bij jou DA moet binnen komen. Ik denk niet dat je Utrecht hoeft te bellen hoor. Als het goed is, dan staat er uitgebreid op de FAX wat het precies voor iets is en of de snijranden schoon waren. Maar goed, het is in ieder geval fijn nieuws dat het niet uit kan zaaien!

En jaaaa, we gaan duime hoor!
Ja die moet nog binnen komen ;) . De patholoog vond wel, dat het nog ruimer had gemoeten dus ik ben benieuwd of die snijranden schoon zijn i.d.d.
We wachten weer af.
Door Ivonne
Fijn Truus dat de uitslag er is... Ik neem aan dat de snijranden wel schoon zijn maar dat die randen wel ruimer hadden mogen wezen.

Nou ook ik duim mee dat het hierbij blijft en dat er verder geen fratsen zullen komen.
Door Truus
Ivonne schreef: Fijn Truus dat de uitslag er is... Ik neem aan dat de snijranden wel schoon zijn maar dat die randen wel ruimer hadden mogen wezen.

Nou ook ik duim mee dat het hierbij blijft en dat er verder geen fratsen zullen komen.
Hoi Ivonne, ja...die randen hadden wat ruimer mogen zijn .
We gaan gewoon voor het positieve hoor!

Wel fijn dat je zo af en toe eens mee duim ;) :-*
Door Nitus
Nou Truus we gaan er hier ook gewoon vanuit dat jouw DA goed werk heeft geleverd en alles heeft weggesneden. Bovendien gaan wij ook voor jullie duimen, dus dat moet toch goed komen met Timo ;) :).
Hoe gaat het trouwens met zijn wond, geneest die nu goed?
Door Hitam
Als je weet wat voor tumor het is, laat je het dan weten? Laten we er maar vanuit gaan dat ie goed verwijderd is.
Door Truus
Hitam schreef: Als je weet wat voor tumor het is, laat je het dan weten? Laten we er maar vanuit gaan dat ie goed verwijderd is.
Ik zal het laten weten Tannetje, ik heb nog geen uitslag op papier ;).
Door Ilse
Truus,

Ik ben blij voor je dat je nu eindelijk de uitslag hebt. Ook al is het niet wat je verwacht hebt, maar je weet nu wel meer waar je aan toe bent. Wij duimen voor Timo dat hij het niet terug krijgt. Veel sterkte ermee!!

Groetjes van Ilse
Door Eidos
Nou nou het kon er vanaf he ;) ... wacht je zolang hebben ze nog niks op papier :-\... Maar goed je weet nu tenminste wat het is he :). Ook ik duim mee en hoop dat het nooit meer terug komt :-* Geef je je lieverds een dikke knuffel van me ? :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door