Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Ja maar, het kan toch ook van de chemo komen?Ja, dat kan ook, maar hij heeft zelden zo goed gelopen de laatste jaren, als de laatste paar weken. Ook toen kreeg ie chemo, maar dus ook prednison.
yuki11 schreef: @Sella, dat zou een vraag van me zijn ja, hoe lang een hond het op prednison zou kunnen uithouden, qua nieren enzo...Het lijkt me dat dat ook heel erg van de dosering af hangt. Misschien is een hele lage dosering al voldoende?
3 jaar vind ik goed klinken!!
Lizzy schreef: Geniet er maar even lekker van joh!Dat zou mij ook een vervelend mens maken dan!
En dan even over de prednison.... Tja, misschien ben ik daar wel een vervelend mens in hoor, maar gaat het nu niet vooral om de kwaliteit van leven? Als hij het op pred beter doet dan zonder, dan zou ik hem pred geven, eerlijk gezegd.
*milik* schreef: Als jij een beetje bij kunt tanken, heeft Yuki daar ook profijt van! Hij is zo te lezen in goede handen, dus geniet ervan! (al zal het inderdaad wel raar "leeg" voelen na al die intensieve wekenMijn moeder zegt; goed)
Hoe gaat het trouwens met zijn poot?