wat moeilijk zeg. Maar positief dat haar nieren geen schade hebben en ze het ondanks alles goed doet.
Ik kan me je teleurstelling en zorgen voorstellen. Veel sterkte deze maand. Ik duim gewoon nog ff door voor je lieve linga.
Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: Geen nierschade dat is niet helemaal waar. In ieder geval is de filter van de nier, de glomerulus, niet beschadigd.Oh ok, ietsje duidelijker nu.
Bij de nierbuisjes is wel degelijk iets aan de hand, anders zouden de nieren beter concentreren. Dat gaat wel steeds ietsje beter, maar daar was zeker iets loos omdat Linga water plaste terwijl ze was uitgedroogd.
202Spots schreef: Ik zit ook mee te denken...Het is altijd alleen maar heel erg fijn als er mensen zijn die mee willen denken. Dus als jij denkt dat Dr Dodds hierover mee zou willen denken... Heel graag
Is het wat om de results naar Dr.Dodds te sturen om te kijken wat zij er van denkt?
*Dorothea* schreef: Geen nierschade dat is niet helemaal waar. In ieder geval is de filter van de nier, de glomerulus, niet beschadigd.Waarschijnlijk zeg ik nu iets waar jullie zelf ook al over hebben nagedacht, maar ik vraag het toch maar...
Bij de nierbuisjes is wel degelijk iets aan de hand, anders zouden de nieren beter concentreren. Dat gaat wel steeds ietsje beter, maar daar was zeker iets loos omdat Linga water plaste terwijl ze was uitgedroogd.
Sanyo schreef: Gezien mijn ervaring met Jory, die diabetes insipidus had, vraag ik me af of het niet andersom kan zijn, dat Linga was uitgedroogd omdat ze water plaste?Ja zo is het inderdaad gegaan, ze plast gewoon meer dan ze binnen kreeg met drinken. En ook het infuus druppelde er aan de achterkant net zo hard weer uit.
Lizzy schreef: Het is altijd alleen maar heel erg fijn als er mensen zijn die mee willen denken. Dus als jij denkt dat Dr Dodds hierover mee zou willen denken... Heel graagJa, als je wil kan je het zelf allemaal opschrijven, ook scans van de Lab results maken en dan opsturen naar. Wil ik het hele verhaal proberen in het Engels op een rijtje te zetten?