Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MoniqueAppels
Net terug van Martine. Wat een aardige vrouw is dat zeg. En zo rustig ook. Heel fijn. Ook vind ik die osteopatie echt wel bijzonder: ogenschijnlijk doet ze niets met haar handen maar Annak reageerde heel erg. Super om te zien. Soms ging ie wat piepen en zeuren (je moet weten dat Annak een enorme drama queen is) en dan weer lekker liggen. Heel ontspannen alsof hij thuis was. Ik vond het heel apart om mee te maken. Over vier weken gaan we nog een keer en gaan dan kijken of er nog meer nodig is. Ben blij dat ik gegaan ben.
Door MoniqueAppels
Martine Bongers. Zij is osteopaat. Ik weet niet wat ze met haar handen doet. Ik weet wel dat ze blokkades opheft en er zitten er twee in Annak zijn rug en die heeft ze behandeld. Maar ze legt gewoon haar handen neer en dus lijkt het alsof ze niets doet.
Door Lefki&Amy
Rovanna schreef: Net terug van Martine. Wat een aardige vrouw is dat zeg. En zo rustig ook. Heel fijn. Ook vind ik die osteopatie echt wel bijzonder: ogenschijnlijk doet ze niets met haar handen maar Annak reageerde heel erg. Super om te zien. Soms ging ie wat piepen en zeuren (je moet weten dat Annak een enorme drama queen is) en dan weer lekker liggen. Heel ontspannen alsof hij thuis was. Ik vond het heel apart om mee te maken. Over vier weken gaan we nog een keer en gaan dan kijken of er nog meer nodig is. Ben blij dat ik gegaan ben.
Yuki is ook helemaal verliefd op haar  ;)

Ik hoop dat Annak er ook baat bij zal hebben!!
Door Mevroi Kruim
Martine is idd heel goed, met paarden en met honden. Onze zenuwpees Ásti bleef bij haar zo rustig staan dat we er haast een stutje onder hadden gezet, hij stond gewoon te slapen, behalve toen ze zo'n snelle 'knip' deed  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door