Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik snap er dus ook gewoon echt helemaal geen ene zak meer van............en wat zegt Dorothea erover?![]()
anneke62 schreef: en wat zegt Dorothea erover?Dat onze twee Dalmaten dus blijkbaar een wat hoge CREA hebben. Omdat ze beide flink gespierd zijn. Ik vroeg al of er een genetisch component aan ten grondslag kon liggen. Maar goed, ja verder is Dorothea in die zin ook wel teleurgesteld. Aangezien Linga's drinkgedrag iets is verbeterd, had Dorothea ook verwacht dit terug te zien in de bloedwaardes. Volgens mij is zij iets minder teleurgesteld als ik (toch Dorothea?) omdat de SG iets beter is en de CREA ook. Ze snapt daar in tegen ook niet waarom de UREA nou weer hoger was. Mogelijk omdat Linga geen Benakor meer krijgt. Benakor verlaagt de UREA maar verhoogt de CREA. Dat gaf ik de vorige keer nog. En nu dus niet meer. En UREA is dus hoger en CREA is dus lager.
Lizzy schreef:Dat snap ik meis, je kan je vinger er maar niet opleggen hé, en dan blijft het toch onzeker en onvoorspelbaar wat er verder gaat gebeuren....kl*te hoor! Wel fijn dat je vergelijkingsmateriaal hebt met Storm en dat hij zo lief is wat van zijn bloed af te staan voor z'n zusje!
Ik ben natuurlijk doodsbenauwd dat out of the blue Linga ineens weer problemen ontwikkeld......![]()
Lizzy schreef: Dat onze twee Dalmaten dus blijkbaar een wat hoge CREA hebben. Omdat ze beide flink gespierd zijn. Ik vroeg al of er een genetisch component aan ten grondslag kon liggen. Maar goed, ja verder is Dorothea in die zin ook wel teleurgesteld. Aangezien Linga's drinkgedrag iets is verbeterd, had Dorothea ook verwacht dit terug te zien in de bloedwaardes. Volgens mij is zij iets minder teleurgesteld als ik (toch Dorothea?) omdat de SG iets beter is en de CREA ook. Ze snapt daar in tegen ook niet waarom de UREA nou weer hoger was. Mogelijk omdat Linga geen Benakor meer krijgt. Benakor verlaagt de UREA maar verhoogt de CREA. Dat gaf ik de vorige keer nog. En nu dus niet meer. En UREA is dus hoger en CREA is dus lager.Ik ben ook wel teleurgesteld
Over een maandje gaan we weer bloed prikken.
Ik ben natuurlijk doodsbenauwd dat out of the blue Linga ineens weer problemen ontwikkeld......![]()