Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Nee Son en Tieneke, nog steeds heb ik geen uitslag :-\.

Er was in Utrecht niets mis gegaan zei de D.A. maar vanwegen de vakantie is het er nog niet.....
Maandag moet ik weer bellen dus......ik heb een punthoofd i.p.v. de D.A.
Alles is al wel van te voren betaald...het si gewoon te gek voor woorden he.
We wachten tot Maandag en anders... >:(

Groetjes Truus.
Door Ilse
Hoi Truus,

Verevelend te lezen dat het niet goed gaat met Timo. Hopelijk kom je binnenkort met beter nieuws. Enne nog bedankt voor het vertellen over dit forum, ik heb er al heel veel aan gehad!!
Sterkte ermee.

Groetjes van Ilse
Door Truus
Ilse schreef: Hoi Truus,

Verevelend te lezen dat het niet goed gaat met Timo. Hopelijk kom je binnenkort met beter nieuws. Enne nog bedankt voor het vertellen over dit forum, ik heb er al heel veel aan gehad!!
Sterkte ermee.

Groetjes van Ilse
Hoi Ilse :D wat leuk dat jij hier ook bent en leuke foto's heb je in je handtekening!
Met Timo gaat het nu weer goed hoor maar ik heb nog steeds de uitslag vanuit Utrecht niet :-\.
Daar wachten we al sinds half augustus op/ Maar goed...het zal allemaal wel meevallen.

Ja..een leuk en leerzaam forum is dit he ;)
Ik heb hier ook veel geleerd en veel leuke mensen al tijdens de wandeling ontmoet.
Heb nog steeds niet in je gastenboek geschreven :-X...wel een mooie site.

Heb je je al voorgesteld in de bar? Is altijd wel leuk!

Groetjes Truus.

Oeps...zag dat je dat al hebt gedaan ;). Ik was er even niet en had het nog niet gezien :D
Laatst gewijzigd door Truus op vr 03 sep 2004, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Sonja schreef: Wat vervelend dat je zo lang op die uitslag moet wachten, Truus. :( :-\
Ja he Son..bedankt voor je bezorgdheid :-*

Ik heb niet zoiets trouwens van....het is zal wel heel ernstig zijn maar ben gewoon toch benieuwd.

We wachten maar af, meer kunnen we niet doen ;)
Door Truus
Eindelijk hebben we net per telefoon de uitslag van de bult gekregen.
Het is matig kwaadaardig d.w.z dat het terug kan komen en dan volgt er weer een operatie.
De patholoog vond dat de D.A het nog wel wat ruimer had weg mogen snijden. De D.A. zei dat hij dat gedaan had.
We duimen maar dat het niet terug komt en alles nu goed blijft.
Door 202spots
Nou dan gewoon geloven dat je DA dat heeft gedaan en dat het diep en wijd genoeg is weggehaald!!
Hopen dat het NOOIT meer terug komt hoor!!!
Door Truus
202spots schreef: Nou dan gewoon geloven dat je DA dat heeft gedaan en dat het diep en wijd genoeg is weggehaald!!
Hopen dat het NOOIT meer terug komt hoor!!!
Ja, daar gaan we maar van uit Dory ;).

Harry had de telefoon aangenomen, moet je net die mannen hebben ::), hij vertelde alles maar half en wist het ook niet meer dus....ik weer aan de telefoon natuurlijk ;) ;D.
Ik dacht....matig kwaadaardig ???...Het is kwaadaardig of niet :-\. Maar dit kan dus....het is maar goed dat het eruit is.
Door Francisca
Dat was wel lang wachten.
Zoals Dory al zei, hopen dat het nooit meer terug komt.
Door Truus
Sunshine schreef: Dat was wel lang wachten.
Zoals Dory al zei, hopen dat het nooit meer terug komt.
Ja, na heel veel bellen hebben we nu eindelijk de uitslag, nog niet op papier...dat moet nog komen.
Door Jolly
tis eigenlijk te zot voor worden, jullie hebben zolang moetn wachten op de uitslag, dat snap ik niet, duurt zo'n test ofg het kwaadaardig is of niet dan zolang?
volgens mij niet.
Maar goed het is nu dus hopen, afwachten en Timo veel TLC geven en vooral goede voeding met een flinke dosis probiotica .
Door Truus
Jolly schreef: tis eigenlijk te zot voor worden, jullie hebben zolang moetn wachten op de uitslag, dat snap ik niet, duurt zo'n test ofg het kwaadaardig is of niet dan zolang?
volgens mij niet.
Maar goed het is nu dus hopen, afwachten en Timo veel TLC geven en vooral goede voeding met een flinke dosis probiotica .
Ja..ik ben eigenlijk ook nog kwaad dat het zo lang heeft moeten duren >:(.

Wat is TLC Jol?
Door Truus
Jolly schreef: tlc= Tender Loving Care

wordt best vaak gebruikt hier hoor ;D
;D Ik hadje net een pb-tje gestuurd ;).

Maar daar ontbreekt het de hondjes niet aan hoor ;).

Ze zijn naar het bos geweest en hebben een lekker bot met vlees op en ...we knuffelen er wat af ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door