Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
Super dat het zo goed werkt voor Annak.
Bij Jonas deed het niks, behalve rare vlekjes geven, soort smetplekjes.

Zo zie je maar weer: ze zijn allemaal anders en het is soms een kwestie van uitproberen wat het best werkt bij je hond.
Door MoniqueAppels
Ik wil jullie even mee laten delen in mijn vreugde vandaag:

Omdat ik gemerkt heb dat Annak 's morgens op zijn best is, gaan we tegenwoordig vroeg lopen. Nog voor mijn eerste kop koffie (heel zwaar voor mij :( maar je moet wat voor je schatten over hebben toch?). Vanmorgen was Annak in opperste beste doen. Hij liep huppelend mee :o In het bos ging ie lopen bokken en draaien (wat ie altijd doet als hij los wil maar de laatste twee maanden nooit meer deed) dus hij mocht los. Rennen achter Rover aan. Rover achter hem aan.  :o :o :o
Ik wist niet wat ik zag: Annak rent! Wij hebben voor het eerst sinds een maand weer een uur gelopen. Hij was op het einde wel moe en ging weer manken maar hij heeft wel een fijne wandeling gehad. Ik kan mijn geluk niet op :D
Morgen gaan we beginnen met Corta en eind mei gaan we naar Martine Burgers. :thumbup:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door