Robian schreef: Proest !!! [veegt-de-thee-van-het-beeldscherm]En nu word je spontaan ook benieuwd naar hoe het eigenlijk met de toestand van Karin is...
Ik denk laat ik eens kijken hoe het met Yuk Hefner gaat zie ik dit![]()
![]()

Moderator: Lizzy
Robian schreef: Proest !!! [veegt-de-thee-van-het-beeldscherm]En nu word je spontaan ook benieuwd naar hoe het eigenlijk met de toestand van Karin is...
Ik denk laat ik eens kijken hoe het met Yuk Hefner gaat zie ik dit![]()
![]()
Stef@nie schreef: En nu word je spontaan ook benieuwd naar hoe het eigenlijk met de toestand van Karin is...volgens mij zoekt ze nog een aantal smiley's zoals deze![]()
Stef@nie schreef:het is deze geworden::nerves: :nerves:
Stef@nie schreef: En nu word je spontaan ook benieuwd naar hoe het eigenlijk met de toestand van Karin is...een goed lezer weet ondertussen dat dat inherent is aan de toestand van Heffie, STEEEEF!![]()
yuki11 schreef: het is deze geworden:spannend!! via een webcam ofzo??
![]()
de rest volgt live!!!![]()
yuki11 schreef: een goed lezer weet ondertussen dat dat inherent is aan de toestand van Heffie, STEEEEF!Inherent ja, maar je gaat het je toch afvragen ???![]()
Saille schreef: spannend!! via een webcam ofzo??Ik vrees in real life
Stef@nie schreef: Inherent ja, maar je gaat het je toch afvragen ???Tja, maar als je dan toch een webcam hebt ergens, kunnen wij mooi meegenieten en aanmoedigen
Ik vrees in real life![]()
Saille schreef: Tja, maar als je dan toch een webcam hebt ergens, kunnen wij mooi meegenieten en aanmoedigenNou ja, wat een sensatiezucht![]()
Stef@nie schreef: Nou ja, wat een sensatiezuchtWie zegt er dat ik Karin wilde aanmoedigen dan?. Moedig die agressiviteit van Karin nou niet zo aan
!!
Saille schreef: Wie zegt er dat ik Karin wilde aanmoedigen dan?Ik bedoelde aanmoedigen dat ze überhaupt haar agressiviteit op mij gaat botvieren, door te zeggen dat je mee wil genieten...![]()
Stef@nie schreef: Ik bedoelde aanmoedigen dat ze überhaupt haar agressiviteit op mij gaat botvieren, door te zeggen dat je mee wil genieten...Ok, ja, sorry, zo kan het natuurlijk wel overkomen he...![]()
Saille schreef: Ok, ja, sorry, zo kan het natuurlijk wel overkomen he...![]()
Ik zal mijn aanmoedigingen staken... geweld lost niks op, make love, not war, etc ...![]()