Moderator: Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Dan ga ik in het bos brokken plasjes verzamelen!!
MarijeEnBoomer schreef: Dan ga ik in het bos brokken plasjes verzamelen!!
Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....
Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....Een inimini feestje voor deze uitslag en laat die goede berichten maar komen hoor!!!
Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....Dat kan ik me zo goed voorstellen.