Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

MarijeEnBoomer schreef: Dan ga ik in het bos brokken plasjes verzamelen!!
;D Ik heb beeld  ;D Ik zie je al helemaal door het bos achter honden aan rennen met een pollepel  :D

Fijn Lizzy, dat het de goede kant op gaat met Linga  :-*
Door Lizzy
Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....
Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....

Ja heel begrijpelijk! Eerst zien, dan geloven ;)
Wat ben ik ongelooflijk blij te lezen dat de waarden beter zijn en dat ze al minder drinkt.
En ik kan me voorstellen dat je nog voorzichtig blij bent, maar voor nu gaat Linga echt de goed kant op.
Geef je meisje een hele dikke knuffel van ons, dan blijven wij nog gewoon verder duimen voor haar.
En Lizzy en Leo, geniet van van jullie heerlijke roedel. :-* :-* :-*

En Dorothea, je bent een kanjer, zowel een gouden vriendin als een geweldig dierenarts. :-* :-*
Door pallas
Lizzy schreef: Ik ben ook heel blij hoor, echt. Maar ik ga pas uit mijn plaat, feesten, dak-eraf, feestje, kruk-eraf, etc. als over 10 dagen het bloed nog steeds goed is. Ik ben een muts, ik weet het maar ik ben liever voorzichtig. De laatste paar weken ben ik een paar keer zo op mijn bek gegaan, helemaal blij met een hogere SG en dan toch weer slechter bloed. Lichte verbetering, qua waardes en dan toch weer een verslechtering.... Ik ben blij onder voorbehoud.....
Een inimini feestje voor deze uitslag en laat die goede berichten maar komen hoor!!! :D

.
Door Sher
Dat kan ik me zo goed voorstellen.  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door