Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Borke
Wat een heerlijke berichten - super toch hoe mensen elkaar hier helpen en vrienden worden  :biggrin2:

Dat urine-onderzoek klinkt interessant en dat kan Lizzy dan mooi weer verwerken in haar boek, daar heeft ze straks alle tijd voor  8)
Door Fido
*Dorothea* schreef: ik ga een barfplaatsplasparty houden  :D
Combineren we dat dan gelijk met een brokkenplasparty?

Ik zit best wel met het probleem " hoe kom ik aan een 100% brok-etende-honden plas"  :-\

Er zitten hier op bp vast mensen die op andere forums zitten? Wat mij betreft mogen die mensen met brokkenplasjes het ochtendplasje in Heiloo afgeven.
Ik maak wel een bestandje om de gegevens in te verzamelen.
Door EllenL
Wat fijn dat het beter gaat! Yay Linga  :groupwave2:

Ik snap ook best dat ze beter wordt, met zo'n geweldige pup om mee te spelen en een vrouwtje dat straks hele dagen thuis is...  8)

Maar gefeliciteerd met het goede nieuws en succes met de urine-inzamelactie  8) :bigarmhug:
Door Lizzy
Fido schreef: Combineren we dat dan gelijk met een brokkenplasparty?

Ik zit best wel met het probleem " hoe kom ik aan een 100% brok-etende-honden plas"   :-\

Er zitten hier op bp vast mensen die op andere forums zitten? Wat mij betreft mogen die mensen met brokkenplasjes het ochtendplasje in Heiloo afgeven.
Ik maak wel een bestandje om de gegevens in te verzamelen.

Als ik mijn bekertje van Henneke terug krijg, dan heb ik in ieder geval al 1 brokkenhond om te testen. Die van mijn buren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door