Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fido
Lizzy schreef: Oh hemel, 9.6! Dat is dus nog beter dan dat ik dacht!
Aha, vorige week was ie dus ook 156. Nou, dat is in ieder geval geen achteruitgang en met wat mazzel daalt deze nog als ik stop met die Benakor.
Ik heb werkelijk geen idee. Weet je, misschien is het SG van de gemiddelde vers-etende hond sowieso niet te vergelijken met een brok-etende hond? En waarschijnlijk zijn de SG normen toch ook weer gebaseerd op een brok-etende hond.... Ik ben nou toch benieuwd wat de SG van Indy en Storm is, in de ochtend :g:. Is dat niet eens interessant, om te meten?
Ik hoop dat ik ooit wat voor jou terug kan doen. Meis, als ik jou niet had gehad................... Dan was ik echt de wanhoop voorbij geweest hoor. Je bent echt een KANJER en GOUD waard :-* :-* :-*. En we gaan op Texel zeker aan de WIJSHEID en VOORSPOED 8) :-* :-* :-*
Mmmmmm  :g: Dat onderzoeken kost alleen wat tijd van me een geen geld, de refractor meter doet zijn werk wel  :)
Wil ik wel gaan onderzoeken. Ik kan beginnen met urine van Fido en Eddie op te vangen.
Ik weet alleen niet hoe ik aan brokken urine kan komen de klanten bij ons voeren rauw of gedeeltelijk rauw (hoe onhandig nu weer  :-\ :biggrin2:).

Dorothea kan jij in de praktijk brokken urine verzamelen? Dan doe ik een oproep bij ons in de praktijk voor rauwe urine.
Het hoeft natuurlijk geen groot onderzoek te worden het lijkt me gewoon leuk om te weten  :animal_rooster:

Natuurlijk mag er ook vrijwillig brokken urine bij ons in de praktijk geleverd worden via bp.
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Oh hemel, 9.6! Dat is dus nog beter dan dat ik dacht!
Aha, vorige week was ie dus ook 156. Nou, dat is in ieder geval geen achteruitgang en met wat mazzel daalt deze nog als ik stop met die Benakor.
Ik heb werkelijk geen idee. Weet je, misschien is het SG van de gemiddelde vers-etende hond sowieso niet te vergelijken met een brok-etende hond? En waarschijnlijk zijn de SG normen toch ook weer gebaseerd op een brok-etende hond.... Ik ben nou toch benieuwd wat de SG van Indy en Storm is, in de ochtend :g:. Is dat niet eens interessant, om te meten?
van Sita is het 1.015, van Indy ga ik het meten (de refractometer ligt alweer op de praktijk)
Ik hoop dat ik ooit wat voor jou terug kan doen. Meis, als ik jou niet had gehad...................
jullie hebben mij onwijs geholpen met Indy, dus we staan weer quitte.  :-*
Dan was ik echt de wanhoop voorbij geweest hoor. Je bent echt een KANJER en GOUD waard :-* :-* :-*. En we gaan op Texel zeker aan de WIJSHEID en VOORSPOED 8) :-* :-* :-*
:D
Door *Dorothea*
Fido schreef: Mmmmmm  :g: Dat onderzoeken kost alleen wat tijd van me een geen geld, de refractor meter doet zijn werk wel  :)
Wil ik wel gaan onderzoeken. Ik kan beginnen met urine van Fido en Eddie op te vangen.
Ik weet alleen niet hoe ik aan brokken urine kan komen de klanten bij ons voeren rauw of gedeeltelijk rauw (hoe onhandig nu weer  :-\ :biggrin2:).

Dorothea kan jij in de praktijk brokken urine verzamelen? Dan doe ik een oproep bij ons in de praktijk voor rauwe urine.
Het hoeft natuurlijk geen groot onderzoek te worden het lijkt me gewoon leuk om te weten  :animal_rooster:

Natuurlijk mag er ook vrijwillig brokken urine bij ons in de praktijk geleverd worden via bp.
ja volgens mij is dat best interessant om te onderzoeken, ik zou zeggen brokkenhonden, meer afvalstoffen, hoger s.g. :g:
Door henneke
als je de urine van Storm wil onderzoeken dan moet je het wel op tijd zeggen hoor daar ben ik wel even mee bezig voor ik wat heb  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: maar ik kan je zo wel vertellen dat het bij Storm het SG afwijkt van de normaal waarde hoor .
het verschil tussen Storm en Bo vind ik dan bijv weer interessant die eten hetzelfde en volgens mij zit er een flink verschil tussen het SG van de heren  :-\
Door *Dorothea*
henneke schreef: als je de urine van Storm wil onderzoeken dan moet je het wel op tijd zeggen hoor daar ben ik wel even mee bezig voor ik wat heb  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: maar ik kan je zo wel vertellen dat het bij Storm het SG afwijkt van de normaal waarde hoor .
het verschil tussen Storm en Bo vind ik dan bijv weer interessant die eten hetzelfde en volgens mij zit er een flink verschil tussen het SG van de heren  :-\
je hebt tot volgende week dinsdag de tijd om ochtendurine te vangen  :biggrin2:
Door Truus
henneke schreef: de 18de ? als je wil hebben dan kan je krijgen hoor ga ik mijn uiterste best doen
Succes, moet dat ochtendurine zijn? Ik weet zeker dat Mila gelijk ophoudt met plassen ::)
Door henneke
*Dorothea* schreef: ja de 18e

Afbeelding

:biggrin2:
nee ik heb nog een Leo construktie hangen van een kledinghaakje en een beker , erg handig behalve als je hond Storm heet die piest erin en schopt het van schrik weer uit je handen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door *Dorothea*
henneke schreef: nee ik heb nog een Leo construktie hangen van een kledinghaakje en een beker , erg handig behalve als je hond Storm heet die piest erin en schopt het van schrik weer uit je handen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik monteer wel een pispot op Indy z'n kop  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door