Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Rovanna schreef: Nou het is maar hoe je het bekijkt. Want wat als haar bloed wel in orde is? Dan weet je dus nog niet wat haar gemankeerd heeft en of het nog terug komt en wanneer? Als je nu wel weet wat er aan de hand is en het kan behandeld worden lijkt mij dat een stuk rustiger. Maar ja, wie ben ik?
Jij mag natuurlijk vinden wat jij vindt, maar ik heb liever dat haar bloed weer in orde is en ik dus geen zieke hond meer heb. Vanuit daar gaan we wel verder kijken of we kunnen achterhalen wat er aan de hand is geweest. Als haar bloed nog steeds niet in orde is, is de kans dat het ooit goed komt namelijk zeer klein. Die wordt alsmaar kleiner. En dus blijf ik dan zitten met een hond met chronisch nier problemen. Hetgeen wel eens zou kunnen betekenen dat ik in plaats van nog 14 jaar van haar kan genieten nog maar kort of beperkt van haar kan genieten. Zoals je weet kennen ze bij honden geen nier dialyse of nier transplantatie. Dus neuh, ik denk serieus dat je het verkeerd ziet.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 07 mei 2010, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Nou, als je het niet erg vindt: ik heb liever dat het bloed weer helemaal in orde blijkt!
zo nou ik ook, ik ben nu al zenuwachtig voor morgen :nerves:
Hopelijk is het allemaal goed en zullen we nooit weten wat het geweest is, maar who cares als Linga maar beter wordt.
Door henneke
*Dorothea* schreef: zo nou ik ook, ik ben nu al zenuwachtig voor morgen :nerves:
Hopelijk is het allemaal goed en zullen we nooit weten wat het geweest is, maar who cares als Linga maar beter wordt.
neem een lekker borreltje schat  :-*  :biggrin2:
Ik vind het heel erg, zo'n jonge levendige hond en dan nierproblemen.............. das ............erg  :'(

ik hoop zo, dat het bloed goed of op zn minst beter zal zijn.

sterkte met wachten, want wachten is erg
Door anneke62
[quote="Lizzy"]
Morgen wordt er weer bloed geprikt en geanalyseerd. En urine. En als dat niet goed is, dan gaan we dus maandag bellen voor een afspraak met de internist.....
[/quote]

Weet je de uitslag dan ook gelijk morgen Liz? Ik duim héééééééééééél hard met je mee!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door