Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Saille schreef: Inderdaad handig!! is dat dan wel die van vsm waar ook eucalyptus ofzo inzit?? :-\
Hij is van Ecostyle, volgens de winkelier NIEUW en bevat:
Plantaardige stoffen o.a. uit Calendula bloesem, salviabladeren en hamamelis. Verzorgende bestanddelen o.a. dexpanthenol (pro-vitamine B). Geconserveerd met Tijmolie
yuki11 schreef: Hij is van Ecostyle, volgens de winkelier NIEUW en bevat:
Plantaardige stoffen o.a. uit Calendula bloesem, salviabladeren en hamamelis. Verzorgende bestanddelen o.a. dexpanthenol (pro-vitamine B). Geconserveerd met Tijmolie
Klinkt niet verkeerd :)
Saille schreef: Klinkt niet verkeerd :)
Er staat wel op:

Tip: gebruik bij wonden Ecostyle wondZalf!    ;D  ;D
(ik denk dat dat is omdat het natuurlijk niet prettig is om in een open wond te spuiten (onder druk), maar bij Yuki betreft het meer een soort schaafplek)
Hey Karin,
Maud had dat ook op haar pootje van het infuus en wij smeerde daar ook iets op (wat dat ben ik even kwijt) maar wij deden daar op een gegeven moment
ook een verbandje om en toen is het genezen. Dat duurde wel een dag of tien weet ik nog.

Fijn dat het voor de rest zo goed gaat met jouw Yuki :D
sandra43 schreef: Hey Karin,
Maud had dat ook op haar pootje van het infuus en wij smeerde daar ook iets op (wat dat ben ik even kwijt) maar wij deden daar op een gegeven moment
ook een verbandje om en toen is het genezen. Dat duurde wel een dag of tien weet ik nog.

Fijn dat het voor de rest zo goed gaat met jouw Yuki :D
Het probleem is een beetje dat hij, steeds als het er mooi uit begint te zien, het verbandje eraf weet te peuteren en het weer open bijt  :-X
Genezende wonden jeuken, dus dat zal het wel zijn, denk ik.
*Natasja* schreef: Heb je al honingzalf geprobeerd? Mijn honden blijven daar keurig af, blijkbaar smaakt het niet zo lekker als het ruikt...
bedoel je net ipv niet???? Ik vind dat spul onwijs stinken :-X

Maar Karin, balen dat Yuki steeds die wond weer openbijt :-\

en ja, genezende wonden jeuken.................... ik zou graag met mijn rug langs de muur wil schuren, de operatiewond jeukt als een gek :-X
*Natasja* schreef: Heb je al honingzalf geprobeerd? Mijn honden blijven daar keurig af, blijkbaar smaakt het niet zo lekker als het ruikt...
Alles gaat eraf...honingzalf, echinacea force zalf, wondgel van Puur, Tea tree olie, arnica spray...het boeit hem niet, hij trekt hooguit een wat viezere snuit  :biggrin2:  >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door