Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
Och, wat een ellende allemaal!!!! :( Wist je maar wat er loos is hè?! Dit geeft zo'n machteloos en gekmakend gevoel.... Wat vreselijk fijn dat Dorothea zo haar best doet voor jullie!!! :-* Ik kan jullie slechts opnieuw sterkte wensen en duimen.... Heel hard duimen!!!!
Door Borke
Tjee wat een toestand allemaal!

Hebben jullie aan Frank al gevraagd om een computeruitdraai te maken van alle info die hij over Linga in het systeem heeft staan, dan kan je die meenemen naar Erwin.
Ik vraag altijd om uitdraaien als ik met zieke dieren het weekend of de nacht in ga, zodat ik in geval van nood een andere DA de info kan laten zien.
Waarschijnlijk had je er al lang zelf aan gedacht, maar ik roep het voor de zekerheid toch maar even...
Door inni
Hier blijven we ook duimen voor Linga en denken aan haar baasjes (en al haar verzorgers trouwens) Sterkte hé en hopelijk krijgen jullie héél spoedig van Linga één of ander teken wat jullie duidelijk maakt dat je op 't goede spoor zit!

@Lizzy, 'k snap maar best wat je doormaakt, ik voelde (en voel me soms nog) enorm schuldig tegenover Berre. 't Voelt alsof ik hem geen onbezorgd hondenleven gun als ik hem de ganse dag loop te bespieden, eet hij nergens van??? waaraan zit hij te snuffelen?? hij slaapt precies zoveel??? hij kijkt zo flauw uit z'n ogen?? nee, je mag niet loslopen want dan heb ik geen controle! :-[ :-[ :-X ;)

Dikke  :bigarmhug: :bigarmhug: voor iedereen daar.
Oh Lizzy, ik snap zo goed hoe ziek je er van bent en hoe je haar de hele tijd met argusogen in de gaten houd.
Vind het zo vreselijk voor Linga en jullie.
De duimen blijven hier op volle toeren draaien dat deze nieuwe Ab de oplossing gaat zijn voor Linga.
Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel. :-* :-*
En een dikke knuffel voor Dorothea omdat je er bent voor hun en omdat je zo super volhardend bent in het vinden van een oplossing. :-*
Door Lefki&Amy
inni schreef: Hier blijven we ook duimen voor Linga en denken aan haar baasjes (en al haar verzorgers trouwens) Sterkte hé en hopelijk krijgen jullie héél spoedig van Linga één of ander teken wat jullie duidelijk maakt dat je op 't goede spoor zit!

@Lizzy, 'k snap maar best wat je doormaakt, ik voelde (en voel me soms nog) enorm schuldig tegenover Berre. 't Voelt alsof ik hem geen onbezorgd hondenleven gun als ik hem de ganse dag loop te bespieden, eet hij nergens van??? waaraan zit hij te snuffelen?? hij slaapt precies zoveel??? hij kijkt zo flauw uit z'n ogen?? nee, je mag niet loslopen want dan heb ik geen controle! :-[ :-[ :-X ;)

Dikke  :bigarmhug: :bigarmhug: voor iedereen daar.
Hmm ja, dat herken ik ook maar al te goed, hoewel ik hard mijn best doe om dat zoveel mogelijk los te laten...het beperkt Yuki, maar vreet ook energie van mij, dus voor beiden niet goed  :-[

Ik duim hard verder voor Linga!!
Door - Judith -
Mijn hemel Liz, wat een toestand  :-[. Ik hoop dat met deze behandeling nu het lek boven is en dat Lingie zich gewoon zo goed blijft voelen als ze nu doet  :-* :-* :-* :-* :-*. En Dorothea: je bent een held  :-*.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door