Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Dat water drinken is ook moeilijk te controleren ja met meerdere honden en het feit dat de temperatuur ineens zo is gestegen maakt het nog lastiger, want ja elke hond zal meer drinken.
Maar zo aan de urine te zien toch geen verslechtering dus, zelfs een kleine verbetering.
Moeilijk hoor want je blijft er toch steeds mee bezig, ik weet dat met Jane hoe je altijd met argusogen zit te kijken, dat zal voor jullie ook gelden. :-*
De duimen blijven hier snoeihard doorduimen voor jullie Linga. :-*

En dan blijven we ook hard duimen voor Brutus, dat hij het op zijn oude pijnstillers toch weer wat beter doet.

Een dikke knuffel voor jullie, want dit vreet toch energie. :-*
Door Lizzy
De waardes zijn opnieuw achteruit gegaan..... Urea is 12, Crea is 142. Ik ben helemaal compleet van de leg :'( :'( :'(. Zowel Dorothea als ik hadden dit echt niet verwacht. Klinisch is zij beter dan voorheen en haar urine is nog niet 100% goed geconcentreerd maar toch beter geconcentreerd dan voorgaande dagen. Schiet ons maar helemaal lek :'( :'( :'( :'(
Door Sammy1980
Jeetje Lizzy, kan me voorstellen dat je er even helemaal door heen zit  :-\ :-\

Kan er over heen gelezen hebben maar is er al iets bekend waardoor dit veroorzaakt wordt?

Sterkte iig en de duimen draaien!
Door Lizzy
Voor aanstaande dinsdag hebben we een afspraak gemaakt met Erwin. Voor een osteopathie behandeling. Om te kijken of er een blokkade op/bij de nieren zit. Helaas moet ik werken dus kan ik niet mee :-\. Maar goed, ik zal Erwin vragen opnieuw bloed te prikken en met Dorothea/ons mee te denken over de volgende actie....
Jeetje Lizzy, wat is dit een onwijze tegenvaller zeg. :'(
Wat veroorzaakt dit toch, maar dat is juist het probleem, daar is geen antwoord op, wat moeilijk zeg.
De duimen blijven hier op volle toeren doordraaien voor Linga en we hopen dat Erwin wat voor haar kan doen.
Sterkte voor jullie. :-*
Door ulla
Misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch.
Heb je Linga al op een nierdieet staan,misschien dat dat nog een positieve invloed heeft.

Ja en ik duim ook gewoon verder voor jullie,hier wordt je zo moe van. :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door