Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sella
Nog niet aan toegekomen.
Hij loopt technisch heel goed.
Maar praktisch hebben we een zware nacht achter de rug.
De pijn brak door de orale pijnstilling heen, dus nu mocht ik hem onderhuids een pijnstiller spuiten.
Alles vreemd, ik mag niet naar boven, vrouwtje slaapt op een luchtbed en daar pas ik niet bij.
als ik pijn heb kruip ik altijd in de armen van het vrouwtje dus wat een paniek en onrust.
Vrouwtje is zittend gaan soezen zodat ik erbij kon.

Als je die kop ziet en het gejank hoort zou je dit dus zo kunnen vertalen.
Ik ga nu boven even tukken, Rob werkt nog 4 uur thuis en moet dan naar een vergadering.

Camera geeft ook onrust omdat hij wil gaan poseren voor een beloning nl.
We halen in de buurt nog even een extra shirt zodat deze ondergeplaste gewassen kan worden.
ook een nieuwe pleister halen in de buurt, want deze gaat glijden als hij kromt voor de grote boodschap.
Ik hoop dat we het redden zonder te verschonen maar liever op voorraad dan onthand.
Ik heb de wond gesteund met steristrips en doe het rompertje uit. Dat lijkt de boel alleen maar meer te prikkelen en de onrust te vergroten.
De wond wijkt wat en de wondranden worden wat harder, dat is heel erg pijnlijk op die bewegelijke rug.
Omdat hij geen pijn met bewegen meer heeft is hij te druk.
Dus wordt hij niet rustig moet hij met valium tot rust gedwongen worden.
Kon je het maar duidelijk maken. Ik heb gezecht dat de mensen zwaar aan de morfine hangen en 4 dagen niet lopen ivm de wond.
Of dat ook blijft hangen durf ik te betwijfelen zucht.
Dat doe ik al, alleen kan ik het helaas niet naar binnen gieten waar het trekt met de hechtingen.
Hij is door 20 mg valium heen geknald.
Ik heb hem vanacht strak in een laken gewikkeld onder het mom je zal tot rust komen. Toen kon hij niet meer in verzet en hebben we 6 uur kunnen  slapen.
Ik ga nu kijken of ik er nog een kipfilet in kan wurgen en dan mag hij weer de 2 antibniotica. Arme ventje loopt zo leeg ondanks forse probiotica.
niet eten is pancreas van slag dus ik ga hem nu diaree remmer geven. Zijn pancereas pillen en dan kijken of hij wat wil eten en dan pas zijn antibiotica(2 soorten)
Helaas heeft hij nu een zwarte diarree poep gehad die stonk als een beerput.
Hij heeft nu 30 mg prednison gekregen en dit blijkt iets op te lossen waar hij zo hysterisch over was.
Nu komt er rust over hem. Dus ik heb goede hoop dat het nu kan gaan helen allemaal.
Wat een rust die stilte. Ik heb de hele dag in zijn geloei gezeten, heel gek het is nu bizar stil.
Sella schreef: Helaas heeft hij nu een zwarte diarree poep gehad die stonk als een beerput.
Hij heeft nu 30 mg prednison gekregen en dit blijkt iets op te lossen waar hij zo hysterisch over was.
Nu komt er rust over hem. Dus ik heb goede hoop dat het nu kan gaan helen allemaal.
Wat een rust die stilte. Ik heb de hele dag in zijn geloei gezeten, heel gek het is nu bizar stil.
Gossie, knufferd voor Diego! Ik krijg meteen weer de-ja-vu-momenten van kruipende/krijsende Lex...  :'( Pfffff, wel heftig allemaal hoor. Ik hoop dat 't vanaf nu beter gaat en de pijn niet meer zo erg de kop op steekt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door