Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Rovanna schreef: Nou wat lief dat jullie allemaal zo meeleven. Dat doet me echt goed :-*
Ik heb nu veel tips gekregen zowel voor als achter de schermen. Ik moet even nadenken wat wijsheid is nu. In ieder geval wil ik toch weer die Corta RX bestellen. Ik heb alleen geen credit card. Kan iemand het voor mij bestellen misschien? Liefst iemand die in de buurt (Veluwe) woont?
Vandaag heeft Annak een redelijke dag. Ik zat de hele dag op school en dan komt de uitlaatdienst. Die heeft een klein stukje met hem gelopen maar hij wilde niet de bus in. Een uur wandelen gaat ook niet meer :( Hij kwam wel heel enthousiast naar me toe, toen ik thuis kwam en liep goed. Maar ja, dan komt lompe Rover weer met zijn Pardoes aanzetten, stoot tegen zijn heupen en hup.... zakt ie zo door zijn achterhand. Klote weer...... Ben benieuwd hoe dat straks gaat met een pup erbij. Ik hoop dat ie dat aankan. :-\
Ik heb een credit card. Wil je ook met liefde helpen. Ingen-Garderen = 55 km...
Twee dagen Previcox en Annak loopt 1000% beter! Echt wat een verschil zeg. Superspul is het.
Maandag ga ik een afspraak maken met Martine Burgers waar ik veel goede verhalen over heb gehoord (o.a. hier op BP) en dan hoop ik dat de Corta RX ook aangekomen is uit de VS maar ik ben nu al blij :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door