Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
*Dorothea* schreef: O ik ben zo blij dat de waardes vandaag gedaald waren. Ik zat helemaal te trillen van de stress, ik ben zo van die lieve Linga gaan houden.  :'(
en Linga van jou  :-* :-* :-* die had zich geen lievere en betere dierenarts kunnen wensen  :bigarmhug:
Door Lizzy
Ik weet het nog niet. Dokter Dorothea moet dat vanavond nog testen. Ik vind haar vandaag wel weer beter dan gisteren. Ze drinkt minder. En de urine was voor de 2de keer achtereen zonder bloed. Vorige week zat er nog veel bloed in haar urine, nu al 2 dagen niet eens een spoortje. Dus daar ben ik al wel blij om.
Door Lizzy
Dorothea belde net, ze heeft SG bepaald die is nog niet goed, 1.017. Maar, UREA is gedaald naar 10.3 (die was gisteren 11.5) en de CREA was 129 en die was gisteren 111, maar, op een ander apparaat en deze twee waardes kunnen derhalve niet goed vergeleken worden. Op zich is deze CREA waarde niet beroerd, als je het vergelijkt waarmee ze binnen kwam (ruim 140). Als Linga deze week de hele week goed blijft, gaan we eind van de week pas weer bij Dorothea bloed laten controleren. Mocht ze uitdrogingsverschijnselen krijgen of anderzijds minder worden: moeten we eerder actie ondernemen, maar ja goed, we hopen dat dit niet nodig is. We zijn voorzichtig positief.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door